مدیر بازاریابی نینتندو پس از معرفی نینتندو سوییچ OLED توصیه کرد چنانچه صفحه‌نمایش OLED برایتان از اهمیت زیادی برخوردار نیست، می‌توانید از خرید این کنسول چشم‌پوشی کنید.
اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که روز گذشته بود که نینتندو در اقدامی غافلگیرکننده با انتشار یک ویدیوی کوتاه از مدل جدید نینتندو سوییچ تحت عنوان نینتندو سوییچ OLED رونمایی کرد. همان‌طور که از نام این نسخه مشخص است، تمرکز و هدف اصلی نینتندو در عرضه این نسخه درواقع ارائه یک کنسول با صفحه‌ نمایش باکیفیت بوده است. کنسول نینتندو سوییچ OLED از یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و هفت اینچی OLED و تغییرات جزئی در داک و همچنین سیستم صدا بهره‌مند شده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مدیر بازاریابی محصولات نینتندو با انتشار توییتی تاکید کرد که کیفیت صفحه‌نمایش سوییچ OLED فوق‌العاده است. او همچنین در پاسخ به پرسش کاربری درخصوص نحوه اجرای بازی روی این مدل اعلام کرد که «هیچ تغییری نسبت‌به مدل‌های موجود دیده نخواهد شد. چنانچه صفحه‌نمایش OLED برایتان از اهمیت زیادی برخوردار نیست، از همان نسخه‌هایی که در اختیار دارید استفاده کنید.»

پس از اینکه چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون کنسول نینتندو سوییچ پرو و اجرای بازی با رزولوشن 4K روی آن مطرح شده بود، بسیاری منتظر معرفی یک نسخه بهبودیافته نینتندو سوییچ بودند.

در بیانیه‌ای که به‌تازگی منتشر شده به‌صورت مستقیم به این موضوع اشاره شده است که قطعات استفاده شده در کنسول نینتندو سوییچ OLED ازجمله پردازنده مرکزی و حافظه رم کاملا با نسخه سوییچ پایه یکسان است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا نینتندو در سال ۲۰۲۱ طبق شایعات موجود از نسخه پیشرفته کنسول نینتندو سوییچ رونمایی خواهد کرد یا خیر.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *