جزئیات جدید از گوشی هوشمند قابل انعطاف شیائومی منتشر شده که نشان می‌دهد نمایشگر آن قادر به پوشاندن درون و پشت این گوشی است

به نقل از ایران نت نیوز، احتمالاً شیائومی در سال جدید یک یا دو گوشی هوشمند تاشو عرضه خواهد کرد. شیائومی اخیراً می میکس فولد را عرضه کرده بود و اکنون تصمیم گرفته محصول آینده خود را با ظاهری متفاوت عرضه کند. یکی از این طرح ها مربوط به می میکس فلیپ (Xiaomi Mi Mix Flip) خواهد بود که پیش از این اسناد آن با طراحی تاشو صدفی منتشر شده بود. هم اکنون طرح های جدید توسط این شرکت چینی به ثبت رسیده که نشان می دهد گوشی جدید شیائومی دارای یک صفحه نمایش تاشو است که به سمت داخل خم شده و نمایشگر آن قسمت درون و پشت تلفن را خواهد پوشاند.

در اسناد منتشر شده از پتنت مربوط به شیائومی ۲۱ تصویر وجود دارد که تمامی مشخصات این گوشی را از همه زوایا نشان میدهد در این اسناد دو رندر رنگی نیز وجود دارد که طراحی های این شرکت را در مورد محصول نهایی ارائه می کند.

گوشی جدید صفحه نمایش تاشو داشته اما این صفحه نمایش انعطاف پذیر بوده و بزرگتر از نمونه‌های قبلی است. این نمایشگر به سمت جلو ادامه پیدا کرده و به همین دلیل دیگر نمایشگر دومی برای قسمت پشت وجود ندارد.

در این تصاویر مشخص است که در صورت باز شدن این گوشی صفحه نمایش آن به اندازه یک تبلت خواهد بود. به دلیل ادامه داشتن صفحه نمایش طراحی آن با دیگر گوشی‌های تاشو متفاوت است. پیش از این در گوشی های دیگر مانند می میکس آلفا (Mi Mix Alpha) نیز از چنین طراحی استفاده شده بود. اما این گوشی هوشمند از نوع تاشو با یک صفحه نمایشی خواهد بود.

فریم عمودی نیز در کنار نمایشگر منعطف اتصالات لازم را برقرار می کند. این گوشی هنگام تا شدن به طور یکپارچه کنار هم قرار گرفته که طراحی آن شبیه به گوشی میت Xs هواوی است. در این قاب یک دوربین سلفی با چندین لنز مختلف قرار گرفته و دوربین عمودی دیگری نیز در پشت آن وجود دارد. دکمه روشن خاموش این دستگاه در بالای آن قرار دارد و در بالا و پایین گوشی هوشمند مدلی از یک اسپیکر قرار داده شده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *