جزئیات دوربین گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ – Galaxy Z Fold 3 منتشر شده است و به استفاده از دوربین زیر نمایشگر در نمایشگر درونی دستگاه اشاره دارد.

کاربری به نام FrontTron@ اطلاعات مربوط به هر پنج دوربین گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ را منتشر کرده است و گویا گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ به یک دوربین زیر نمایشگر در صفحه نمایش درونی خود مجهز خواهد شد.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه زیر نمایشگر جای گرفته است تا صفحه نمایش درونی گوشی تاشو سامسونگ کامل یک دست باشد. چندی پیش سامسونگ از فناوری دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرده و آن را نیز با نام تجاری «دوربین زیر پنل» به ثبت رسانده بود.

دوربین جلو ۱۰ مگاپیکسل ۱/۳.۲ اینچی، اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر، لنز IMX374 سونی
دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسل ۱/۳.۰۹ اینچی، اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر، لنز IMX471 سونی
دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل ۱/۱.۷۶ اینچی، اندازه پیکسل ۱.۸ میکرومتر، لنز IMX555 سونی
دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسل ۱/۳.۶ اینچی، اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر، لنز ایزوسل ۳M5، بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابری
دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل ۱/۳.۲ اینچی، اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر، لنز ایزوسل ۳L6
همچنین؛ شاهد یک دوربین سلفی دیگر نیز در گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خواهیم بود. این لنز ۱۰ مگاپیکسلی در حفره روی نمایشگر بیرونی جای گرفته است. هنوز مشخص نیست چرا سامسونگ تنها یکی از دوربین‌های سلفی را زیر نمایشگر قرار داده است.
در بخش دوربین پشتی گلکسی زد فولد ۳ نیز شاهد یک لنز تله فوتو عادی با توانایی بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابری و دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دیگر هستیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی زد فولد ۳ از صفحه نمایش بیرونی ۶.۲ اینچی و صفحه نمایش داخلی ۷.۵ اینچی بهره خواهد برد. نرخ تازه‌سازی هر دو نمایشگر ۱۲۰ هرتز است و صفحه نمایش داخلی Galaxy Z Fold 3 از قلم اس پن نیز پشتیبانی خواهد کرد. امسال خبری از سری گلکسی نوت نخواهد بود، اما به هر حال این گوشی جای سری نوت را نخواهد گرفت. زیرا؛ هم جایی برای قرار دادن قلم ندارد و هم اینکه سری نوت معمولاً کیفیت دوربینی فراتر از سری گلکسی اس را به ارمغان می‌آوردند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *