رشد ۲۶ درصدی سرچ اینترنتی از طریق موبایل
این طور که نتایج حاصل از مطالعات جدید نشان می‌دهد، جست‌وجوهای اینترنتی به طور غالب در رایانه‌های شخصی انجام می‌شدند با تغییرات فراوان مواجه شده‌اند و این روزها بیشتر از دستگاه‌های موبایلی صورت می‌گیرند.

مرکز تحقیقاتی comScore برای انجام این بررسی ۳ هزار آمریکایی بزرگسال را که از جست‌وجوگرهای اینترنتی برای جست‌وجو در شرکت‌ های تجاری محلی استفاده می‌کردند، مورد بررسی قرار داد.

این طور که نتایج بررسی نشان داد، بین ماه‌های مارس تا دسامبر ۲۰۱۲ میزان جست‌وجوهای اینترنتی به وسیله تلفن‌همراه ۲۶ درصد رشد کرد. بر اساس آمار موجود در مارس سال گذشته ۱/۹۰ میلیون کاربر موبایلی در آمریکا جست‌وجوی اینترنتی انجام می‌دادند که این رقم در دسامبر گذشته به ۱/۱۱۳ میلیون نفر رسید.

همچنین گفته شد که در حوزه رایانه‌های لوحی نیز میزان جست‌وجوهای اینترنتی رشد ۱۹ درصدی را بین ماه‌های آپریل تا دسامبر ۲۰۱۲ داشت.

علاوه بر این گفته شد که در فاصله زمانی نوامبر ۲۰۱۱ تا نوامبر ۲۰۱۲ میزان جست‌وجوهای اینترنتی به وسیله رایانه‌های شخصی ۶ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل از آن شد.

بیشتر جست‌وجوهای اینترنتی در تلفن‌های همراه مربوط به نقش‌ های آنلاین، سیستم‌های مسیریابی رانندگی و مشخص کردن فاصله تا مقصد مورد نظر می‌شود. این در حالی است که کاربران در رایانه‌های لوحی بیشتر بر محتوا تاکید دارد و در اکثر مواقع سراغ بررسی‌ها و بازبینی‌های انجام شده توسط کاربران و تبلیغات اینترنتی می‌روند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *