سی‌دی پراجکت اعلام کرد که نرخ فریم بازی سایبرپانک 2077 روی پلتفرم‌های مختلف بعد از آپدیت ۱.۲۳ به وضعیتی رضایت‌بخش رسیده است. پس به‌روزرسانی‌های بعدی به رفع باگ‌ها و مشکلات سیستمی می‌پردازند.
مدیرعامل سی دی پراجکت می‌گوید با آپدیت‌هایی که طی ۶ ماه برای بازی Cynerpunk 2077 عرضه شدند و آن را به نسخه‌ی ۱.۲۳ رسانده‌اند، این محصول از لحاظ اجرا (فریم‌ریت خروجی و پایداری آن) به یک وضعیت مطلوب رسیده است. در نتیجه سازندگان اکنون احساس می‌کنند که می‌توانند بخش بیشتری از توجه خود را متمرکز روی بهبود بخشیدن اِلِمان‌های دیگر سایبرپانک 2077 کنند؛ تا به پیشرفت دادن مواردی همچون سیستم‌های داخلی بازی بپردازند.

به‌گفته‌ی او اکثر اعضای تیم بازی‌سازی حدودا ۶۰۰ نفری استودیو سی‌دی پراجکت رد به کار روی بازی Cynerpunk 2077 ادامه می‌دهند. نسخه‌ی نسل ۹ این ویدیوگیم پیش از پایان یافتن سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. وی صحبت‌های خود را این‌طور ادامه می‌دهد: «ما همچنین مشغول افزایش کیفیت کلی بازی بودیم و از نتایج به‌دست آمده در این بخش هم بسیار راضی هستیم. ما به رفع باگ‌ها و حذف گلیچ‌های تصویری پرداختیم. به انجام این کارها ادامه خواهیم داد. با گذر زمان ما مشغول معرفی پیشرفت‌های سیستم‌های گیم‌پلی می‌شویم؛ در بخش‌هایی که گیمرها روی نیاز آن‌ها به پیشرفت تاکید داشتند.

سایبرپانک 2077 بالاخره به پلی استیشن استور بازگشته است و می‌توان نسخه‌ی نسل ۸ آن را روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 5 خریداری و اجرا کرد. هرچند سونی تجربه‌ی بازی روی پلی استیشن 4های عادی را توصیه نمی‌کند. در پاسخ به این سؤال که آیا بازگشت به پلی استیشن استور تاثیر مثبتی روی افزایش فروش بازی Cyberpunk 2077 داشت، سی‌دی پراجکت گفت که همواره فقط پس از رسیدن فروش بازی‌های خود به اعداد مشخص سراغ اعلام آمار دقیق می‌رود. مایکروسافت نیز همچنان به گیمرهای ایکس باکس بازی سایبرپانک 2077، قبل از خریداری محصول هشدار می‌دهد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *