اینستاگرام با داشتن 130 میلیون کاربر ماهانه و بیش از 16 میلیارد عکس، یکی از مشهورترین پلتفورم های اشتراک لحظه های

زودگذربه یادگاری های ماندگار است.
اینستاگرام بیشتر برای افکت های متعددی که دارد، مشهور است. این اپلیکیشن ابتدا فقط برای iOS بود و بعدها به سیستم‌عامل اندروید نیز راه پیدا کرد.
با محبوبیت زیاد اینستاگرام، افراد دیگری نیز در حوزه به اشتراک گذاری عکس وارد شده اند که برخی از آنها بسیار شبیه اینستاگرام عمل می کنند. 6 تا از این شرکت ها را در پایین به شما معرفی کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید.
1. Instacanvas
اینستاکَنوِس، همان طور که تا حدی می توان از روی نامش حدس زد، عکس ها را روی بوم نقاشی چاپ و منتقل می کند و شما می توانید آثار هنری خود و دیگران را در فروشگاه سایت خرید و فروش کنید. با راه اندازی فروشگاه در اوایل سال 2012 میلادی، در عرض 72 ساعت حدود 4 هزار کاربر در این سایت ثبت نام کردند.
با Instacanvas می توانید گالری آنلاین داشته باشید و آثار هنری خود را به نمایش بگذارید. این سرویس به حدی موفق شده است که اکنون کاربران بسیاری در نوبت برگزاری گالری آنلاین خود هستند. اینستاکَنوِس فقط به واسطه موفقیت اینستاگرام موفق نیست بلکه خودش نیز درآمد خوب و بیش از یک میلیون عضو ویژه دارد.
2. Pumpic
Pumpi، آسان ترین و سریع ترین روش برای به اشتراک گذاری حدود 10 هزار عکس با کیفیت واقعی است. با Pumpic، نیازی نیست عکس های خود را همچون دراپ‌باکس یا فلیکر آپلود کنید و به این دلیل از رزولوشن عکس ها کاسته شود. از طریق این سرویس می توانید عکس ها را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید و برای آن تنظیمات کنترلی تعریف کنید. برخلاف قوانین امنیتی و خصوصی سایت هایی همچون اینستاگرام، در Pumpic عکس هایی که می گیرید برای خودتان است.
3. Picturelife
Picturelife، یک سیستم ذخیره ابری است که می توانید خاطرات خود را به هزینه ای کم در محلی امن و مطمئن ذخیره کنید. در ضمن، می توانید از هر جا و با هر وسیله ای – مک، پی‌سی، آی‌فون، اندروید و … – به عکس های خود دسترسی داشته باشید. در این سیستم می توانید عکس های خود را به ترتیب آنهایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اید، دسته بندی کنید. عکس هایی که شما در آنها تگ می شوید را نیز می توانید در مجموعه Picturelife خود نگهداری کنید.
درآمد  این شرکت نوپا در حال حاضر 4 میلیون دلار است.
4. Piccolo
Piccolo روشی خاص به علاقه مندان رسانه های اجتماعی نشان می دهد تا به جای ذخیره عکس های دیجیتال خود به صورت آنلاین، کارهای دیگری نیز با آنها انجام دهند. با کمک این سرویس می توانید عکس های دلخواه و موردعلاقه خود را چاپ یا ایمیل کنید. قابلیت چاپ عکس چیزی است که دیگر سرویس ها ندارند و مزیت منحصر به فرد پیکولو به حساب می آید.
هر ماه می توانید عکس های دلخواه را با توجه با مدل اشتراک خود چاپ کنید. یا می توانید انتخاب کنید که عکس های عمومی به صورت خودکار برای شما ارسال شوند.
5. Snapchat
برخلاف اینستاگرام که روی ذخیره عکس ها متمرکز است،  Snapchat در مورد عکس های دورانداختنی و زودگذر است. شاید این مساله کمی دور از عقل به نظر برسد اما 5 میلیون کاربری که فعالیت دایمی و روزانه دارند و حدود 200 میلیون عکس را به این سایت ارسال می کنند، مشخص است چندان هم سرویس عجیبی نیست.
Snapchat اخیرا حدود 60 میلیون دلار درآمد داشته است که سرمایه شرکت را به 800 میلیون دلار رسیده است. با این سرویس می توانید عکس و فیلم را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
6. Picture Decorator
Picture Decorator اپلیکیشن جدیدی است که امکان تنظیم و ویرایش عکس ها در ابزارهای اندرویدی را ممکن می سازد. همانطور که از نام این اپلیکیشن می توان تشخیص داد، از طریق آن می توان در سریع ترین زمان ممکن عکس را تزئین کرد. می توانید طرح، فریم یا حتی روی عکس اضافه کنید.
در 5 کشور دنیا این اپلیکیشن بیشتر کاربران اندرویدی را به خود اختصاص داده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *