رونمایی از اولین کامپیوتر-بدون-کیس مخصوص بازی MSI با نام AG2712
کامپیوترهای بدون کیس یا All-in-One PCها روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و قرار است جایگزین کامپیوترهای شخصی سنتی شوند.

اما  مناسب گیمرها و علاقمندان به بازی نبوده و از قدرت پردازش بالای مورد نیاز بازی‌های سنگین امروزی برخوردار نمي باشند.  
شرکت MSI با کامپیوتر بدون کیس AG2712، بازار پرسود علاقندان به بازی را هدف قرار داده است و یک محصول زیبا و قدرتمند را معرفی کرده است.
در تمام دو سال گذشته که MSI مشغول تولید انواع کامپیوترهای All-in-One PC بوده، هیچ مدلی برای طرفداران دو آتشه بازی ساخته نشده است. و البته دلیل این امر به وضوح مشخص است: هیچ یک از این کامپیوترها طراحی انعطاف پذیر و سایز بندی مناسبی ندارند و گذشته از این به هیچ وجه همانند لپ‌تاپ های مخصوص گیم، قابل حمل نیستند.
اما حالا MSI درتلاش است تا از این شانس خود برای جذب کاربرانی که یک مدل باریک‌تر و جذاب‌تر را که فضای بسیار کم‌تری را نیز نسبت به یک PC اشغال می‌کند نهایت استفاده را ببرد.
اما از انجا که اصلی ترین گزینه برای یک گیمر حرفه‌ای که عاشق اجرای برترین بازی‌های روز در روان ترین حالت ممکن است، مشخصات سخت افزاری قدرتمند می‌باشد این مدل از یک پردازنده (Core i7) سری Ivy-Bridge بهره می‌برد که کمپانی ادعا می‌کند به گونه‌ای بهینه سازی شده که نیازی به استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل از خانواده Haswell نداشته باشد و احتمالا امکان تعویض آن در آینده نیز میسر نخواهد بود. این مدل به عنوان واحد پردازشگر گرافیک از یک کارت گرافیک انویدیا GeForce 670MX بهره می‌برد که هرچند مخصوص لپ‌تاپ و در کلاس مینی طراحی شده اما به فضای کم در دسترس قطعا گزینه ای مناسب به شمار می‌رود. MSI راه های ارتباطی فیزیکی مناسبی را نیز برای این مدل در نظر گرفته است: یک درگاه ورودی و یک درگاه خروجی HDMI، خروجی VGA، پورت شبکه اترنت-کارت خوان با پشتیبانی از چندین فرمت و یک درایو اپتیکال کارامد (احتمالا بلوری)، ورودی هدفون و سوکت خروجی صدا و همینطور 6 پورت USB نسخه 3.
MSI همچنین به فکر افرادی با درآمد کمتر نیز بوده است: مدل AG2212که از طراحی مشابه و پردازشگر اینتل Core i3 استفاده می‌کند نیز با مشخصات سخت افزاری اندکی ضعیف‌تر همزمان با مدل 2712 آماده فروش خواهند بود.
قیمت و زمان عرضه نهایی این محصولات هنوز مشخص نشده است و پیش‌بینی درباره آن نیز بسیار مشکل است، اما احتمالا MSI بزودی آنها را آماده فروش و عرضه نهایی خواهد نمود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *