تماشا کنید: بدنه G Flex واقعا خودش را ترمیم می کند نیما دادگستر سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳ G Flex اولین تلفن خمیده ال جی با نمایشگر و بدنه قابل انعطاف است ولی شاید جذاب ترین قابلیت آن در قسمت پشت بدنه باشد که خود ترمیم کننده است. بله، قاب پشتی LG G Flex این توانایی را دارد که خراش ها و شیارهای ریزی را که روی بدنه جا خوش کرده اند، ظرف مدت کوتاهی محو کند. ولی این اتفاق را باید در عمل دید تا بتوان باور کرد. این شما و این ویدیوی محو شدن خراش ها از روی قاب پشت G Flex. یک برس فلزی با دو میزان فشار معادل ۵۰۰ و ۷۵۰ گرم، بدنه آن را خراش می دهد و به ترتیب ظرف مدت ۲ و ۳ دقیقه، قاب پشتی به وضعیت اولیه اش بر می گردد. سالم سالم. با پشتیبانی: آی ویوید دانلود ویدیو آیا بدنه جی فلکس می تواند در برابر آسیب دیدگی های جدی تر هم خودش را ترمیم کند؟ دیر یا زود با تست های شکنجه این مسئله هم مشخص خواهد شد. با این حال، همین سطح از ترمیم هم دغدغه خیلی افراد را رفع می کند و دیگر نیازی به استفاده از قاب محافظ برای تلفن شان نخواهند داشت. آیا ال جی سال آینده این قابلیت را به پرچمدارهای جدیدش اضافه می کند؟ قابل پیش بینی است که چنین کاری با خوش آمد گویی خیلی ها همراه شود. لینک مطلب نظر بدهید (13) رونمایی از پاهای غول آسای روبونات، ربات فضانورد ناسا

 تماشا کنید: بدنه G Flex واقعا خودش را ترمیم می کند نیما دادگستر سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳ G Flex اولین تلفن خمیده ال جی با نمایشگر و بدنه قابل انعطاف است ولی شاید جذاب ترین قابلیت آن در قسمت پشت بدنه باشد که خود ترمیم کننده است.  بله، قاب پشتی LG G Flex این توانایی را دارد که خراش ها و شیارهای ریزی را که روی بدنه جا خوش کرده اند، ظرف مدت کوتاهی محو کند. ولی این اتفاق را باید در عمل دید تا بتوان باور کرد.  این شما و این ویدیوی محو شدن خراش ها از روی قاب پشت G Flex. یک برس فلزی با دو میزان فشار معادل ۵۰۰ و ۷۵۰ گرم، بدنه آن را خراش می دهد و به ترتیب ظرف مدت ۲ و ۳ دقیقه، قاب پشتی به وضعیت اولیه اش بر می گردد. سالم سالم. با پشتیبانی: آی ویوید دانلود ویدیو آیا بدنه جی فلکس می تواند در برابر آسیب دیدگی های جدی تر هم خودش را ترمیم کند؟ دیر یا زود با تست های شکنجه این مسئله هم مشخص خواهد شد. با این حال، همین سطح از ترمیم هم دغدغه خیلی افراد را رفع می کند و دیگر نیازی به استفاده از قاب محافظ برای تلفن شان نخواهند داشت.  آیا ال جی سال آینده این قابلیت را به پرچمدارهای جدیدش اضافه می کند؟ قابل پیش بینی است که چنین کاری با خوش آمد گویی خیلی ها همراه شود. لینک مطلب نظر بدهید (13)  رونمایی از پاهای غول آسای روبونات، ربات فضانورد ناسامحققان ناسا این روزها به طور جدی بر روی ربات فضانورد خود کار می کنند. این ربات انسان نما قرار است اوایل سال 2014 صاحب یک جفت پا بشود. حال که هنوز اندکی به موعد مقرر باقی مانده، ناسا مختصاتی از آخرین پیشرفت های مرتبط با این ربات غول آسا را در اختیار عموم قرار داده.

 

روبونات (Robonaut) تا پیش از این فقط از نیم تنه بالایی یک ربات انسان نما برخوردار بود، چندی پیش اعلام شده بود که ناسا در نظر دارد با همکاری متخصصان جنرال موتورز این ربات انسان نما را تکمیل کند. ظاهراً حاصل این تلاش ها به ثمر نشسته و این ربات قرار است به زودی با قدی نزدیک به دو متر و نیم در ایستگاه فضایی بین المللی پرسه بزند و به وظایف خود مشغول شود.

اضافه شدن پا به روبونات به این معنا است که از این به بعد این ربات قادر خواهد بود به تنهایی و بدون کمک سایر فضانوردان در ایستگاه فضایی حرکت کرده و راه خود را پیدا کند. به گفته یکی از فضانوردان، این ربات به زودی می تواند خودش را به آسانی از دریچه های ایستگاه فضایی عبور داده و از بخشی به بخش دیگر برود. او تاکید می کند که این ربات قرار است بسیار چالاک باشد، به همین دلیل راه رفتنش بیش از هر چیز شبیه غزال خواهد بود.

در حال حاضر 4 عدد از این ربات ها وجود دارند که یکی از آن ها از سال 2011 در ایستگاه فضایی بین المللی به سر می برد. اضافه شدن یک جفت پای قدرتمند، به زودی به این ربات ها امکان می دهد که در خطرناک ترین و پر چالش ترین شرایط به کمک فضانوردان بشتابند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *