یکی از مادسازهای معروف به نام 4Kodda یک ماد جالب را برای ریمیک رزیدنت اویل 3 طراحی کرده است. این ماد به شما اجازه می‌دهد تا یکی از لباس های جیل ولنتاین در رزیدنت اویل 3، زره دوم باشد.

یکی از نکات جالب این است که این رزه شکل بدن جیل را تغییر نمی‌دهد. بلکه به نظر یک پوشش عادی برای او می‌رسد. به راحتی می‌توان گفت که این یک اسکین رسمی برای رزیدنت اویل 3 است.
در انتها باید گفت که این یک ماد است و اسکین رسمی نیست. پس امکان دارد مشکلاتی داشته باشد. اما اینکه طرفداران قصد مخلوط کردن این دو بازی محبوب را با یکدیگر داشتند بسیار جالب است.

دیدگاه ما: به طور کلی مادها سال‌ها است که در دنیای پی سی گیمینگ وجود دارند. مادها باعث می‌شوند تا مواردی که شرکت سازنده در بازی قرار نداده است، به بازی اضافه شود. حال این ماد جدید باعث می‌شود دو تا از محبوب‌ترین بازی‌ها باهم کمی ادغام شوند. نکته جالب اینجاست که شما به هر پوششی برای جیل ولنتاین فکر می‌کنید اما لباس دوم بسیار جالب است. این که لباس جیل ولنتاین در رزیدنت اویل 3 باشد بسیار عجیب و خارج از چارچوب است. در انتها باید گفت که این ماد تنها برای پی سی قابل اجراست و اگر روی کنسول این بازی را دارید از تجربه آن محروم خواهید بود. پس اگر به دنبال این هستید تا تجربه رزیدنت اویل 3 را برای خود جالب کنید، این ماد را حتماً دانلود کنید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *