این نرم افزار از جمله نرم افزارهای کاربردی در تهیه ی انواع لوگوها می باشد با استفاده از این نرم افزار به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید بهترین انواع لوگوها را بسازید.

این نرم افزار از جمله نرم افزارهای کاربردی در تهیه ی انواع لوگوها می باشد با استفاده از این نرم افزار به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید بهترین انواع لوگوها را بسازید. محیط کار این برنامه بسیار ساده  و برای تمامی کاربران طراحی شده است . برای شروع کار ، این نرم افزار را تهیه و آن را نصب کنید . پس از نصب ، برنامه را باز کنید . صفحه ای مطابق (شکل 1) خواهید.

با انتخاب گزینه ی اول در سمت چپ صفحه شما می توانید اسم سایت یا برند و یا هرچیز دیگری را با فونت دلخواه خود بنویسید و به این وسیله آن را برای لوگو آماده کنید .( شکل 2)

با کلیک روی گزینه ی دوم در سمت چپ می توانید  رنگ بندی نوشته ی خود را تغییر دهید ، رنگ پس زمینه را عوض کنید ، خطوط دور نوشته را رنگ دهید و موارد دیگری که بنا به سلیقه ی خود می توانید آن ها را  در نوشته تان اعمال کنید.( شکل3 و4)

اگر گزینه ی بعدی را انتخاب کنید می توانید زاویه ی نوشته و سایه ی آن را با کمک ماوس و یا صفحه کلید تغییر دهید ؛ حتی به این وسیله  به سادگی می توانید سایه ی نوشته ی خود را جابه جا  کنید .(شکل5)

با انتخاب گزینه ی بعدی و کلیک روی قسمت مشخص شده در شکل6 آرایش و دیزاین آن را تنظیم کنید و با انتخاب گزینه ی مورد نظر در لیست تعیین کنید که لوگو در چه قالبی نمایش داده شود.

گزینه ی بعدی نیز امکانات جالب دیگری در اختیار شما قرار می دهد که در شکل بعد می بینید.

با کلیک روی بعدی شما می توانید تنظیمات نور را در سه زاویه ی مختلف انجام دهید . آنچه در شکل 8 می بینید مربوط به این توضیحات می باشد.

گزینه ی دیگر این امکان را به شما می دهد تا با انتخاب یکی از موارد موجود در منو ، نوع نمایش لوگو را تغییر داده و یا تنظیم کنید.(شکل9)

کلیک روی هر یک از گزینه های بعد به شما  این امکان را میدهد تا از تنظیمات پیش فرض برنامه استفاده کنید. (شکل10)

منبع ایران نت نیوز
استفاده از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *