xbest-buy-image-786x30

xbest-buy-image-786x30شاید اکنون در ینگه دنیا تعطیلات آخر هفته و زمان استراحت باشد، اما کمپانی های غول پیکر دنیا هیچ گاه فرصتی برای چُرت زدن ندارند و همواره در حال فعالیت هستند. سامسونگ هم امروز در واکنش به اخبار روز گذشته ، اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری در فروشگاه های زنجیره ای خُرده فروشی بست بای آمریکا ندارد.

 

روز گذشته تایمز کره گزارش کرد که مدیران ارشد دو شرکت در حال مذاکره در خصوص برخی مسائل باقی مانده فی ما بین هستند. این دو شرکت چند ماه پیش طی تفاهم نامه ای بخش ویژه Samsung Experience Shop را در ۱۴۰۰۰ فروشگاه Best Buy آمریکا راه اندازی کردند.

پس از این گزارش بود که برخی تحلیلگران اعلام کردند احتمالا سامسونگ قصد دارد پول بیشتری را در بست بای سرمایه گذاری کند  و میزان پرداخت های خود به این خرده فروش را افزایش دهد.

اما سامسونگ در یک پست وبلاگی مختصر و واضح اعلام نموده که:

    در چند روز گذشته برخی گزارش ها از «تمایل سامسونگ به تصاحب بخشی از مالکیت بست بای» خبر دادند. لطفا توجه داشته باشید که هیچ یک از این شایعات صحت ندارند.
    در حال حاضر هیچ صحبتی در خصوص کسب سهام یا مالکیت هیچ شرکتی در میان نیست.

با توجه به این اظهار نظر، می توان نتیجه گرفت که سامسونگ به جای تصاحب مالکیت بست بای، به دنبال گسترش همکاری های خود با این فروشگاه زنجیره ای ایالات متحده است. البته باید منتظر اظهار نظرها و اخبار بعدی سامسونگ باشیم.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *