وب‎سایت نامینیک همزمان با انتشار کتاب برندسازی اینترنتی به عنوان نخستین سایت برندسازی اینترنتی فعالیتش را در فضای وب آغاز کرد.

اسم این سایت با آدرس http://naminik.com برگرفته از نامی+نیک است، به این معنا که یک برند برای پیشتازی در بازار باید نامی نیک باشد.
زمانی هنری فورد، موسس کارخانه اتوموبیل سازی فورد می گفت: تجارتی که فقط پول می سازد، تجارت فقیری است.
“حمید توکلی” و حوریه جعفری، نویسندگان کتاب برندسازی اینترنتی، با انتشار این کتاب در گام اول ذهنیت‎های اشتباه در مورد برند، برندسازی و برندسازی اینترنتی را از بین برده و سپس به تعریف روشن و شفاف برندسازی اینترنتی و کاربردهایش پرداخته اند.
در پاراگرافی از این کتاب آمده است: “ممکن است بگویید در کنار سایت‎های کپی کننده، سایت های خوبی هم در زمینه های مختلف تاسیس شده اند و سهم بسیار بزرگی از بازدید ایرانی ها را به خود اختصاص داده اند، کاملا درست می فرمایید، اما آیا تا به حال به بهترین برندهای اینترنتی کشورمان دقت کرده اید؟ توجه کرده اید که اکثر آنها تنها کاری که کرده اند بومی نمودن یک ایده ی جهانی بوده است؟ “
گفتنی است؛ برای دسترسی به نسخه‎ی PDF کتاب برندسازی اینترنتی می‎توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
http://www.naminik.com/books/internet-branding.pdf
همچنین در لینک ذیل می‎توانید نقطه نظراتتان در مورد این کتاب را با نویسندگان درمیان گذارید:
http://naminik.com/1420/internet-branding-book

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *