هر سال موج عظیمی از گجت های جدید طراحی و ساخته می شوند. هر کدام از آنهابرای اهداف متفاوتی طراحی شده اند. اما کدام یک

از آنها برای مسافرت مفید است؟ از برخی از گجت های کوچک و تقریبا ارزان می توان در طول سفر استفاده کرد. به طور مثال، می تواند از آی پد به عنوان دستگاه پخش کننده فیلم، موزیک پلیر، کنسول بازی یا کتاب خوان الکترونیک استفاده کرد.به نقل از برترین ها؛ با این بلندگوی جیبی می توانید هر جا که هستید از شنیدن موسیقی با صدای بلند لذت ببرید. این بلندگو انواع صداها را پخش می کند و از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند یا تبلت جفت می شود. این محصول همچنین میکروفون داخلی نیز دارد که برای مکالمه گروهی با تلفن همراه بسیار مناسب است. FOXL v2، حدود 255 گرم وزن دارد و ضدآب نیز هست. قیمت این محصول 199 دلار آمریکا است.

این کیف همه کاره، به سه صورت کوله پشتی، کیف بندی و لوله ای استفاده می شود. در ضمن، شارژ کننده باتری و کابل شارژر برای شارژ وسایلی همچون انواع مدل های آی‌پد، آی‌پاد و آی‌فون هنگام راه رفتن دارد. قیمت این محصول 139 تا 249 دلار آمریکاست.

هرگاه دلتان خواست وسایل خود را شارژ کنید. iLuv DreamTraveler مشکل پیدا کردن پریز برق برای شارژ وسایل را برای کاربران از بین برده است. این محصول مجموعه ای از سوکت های برق با محافظ جریان برق و همچنین شارژر یو اس بی دارد که برای شارژ 6 وسیله به طور همزمان مناسب است. کاربر می تواند لپ تاپ، دوربین دیجیتال، کتاب خوان الکترونیک یا گوشی خود را به آن وصل و شارژ کند. قیمت این محصول 70 دلار آمریکا است.

برای گرم کردن سر کودک خود در طول پروازهای طولانی می توانید از تبلت  LeapPad استفاده کنید. این تبلت برای کودکان بین 4 تا 9 سال طراحی شده و تبلت جدید کمپانی LeapFrog است. باتری این تبلت با یکبار شارژ تا 8 ساعت دوام دارد و مجموعه ای از یکصد بازی آموزشی، کتاب، ویدئو و نرم افزار در خود دارد. قیمت این تبلت یکصد دلار آمریکا است.

این مینی تلسکوپ کوچک و زیبا با اندازه 3.25 اینچ (83 میلی‌متر) تا 6 برابر اجسام را بزرگ تر نشان می دهد. با آن می توانید به طور مثال، تابلوهای نقاشی را با جزئیات بیشتر ببینید. قیمت این مینی تلسکوپ 54 دلار آمریکا است.

اگر از فیلمی که داخل هواپیما پخش می شود خوشتان نمی آید، می توانید فیلم مورد نظر خود را روی لپ تاپ، تبلت یا دی وی دی پلیر مسافرتی خود نگاه کنید. برای شنیدن صدای آن نیز می توانید از مبدل شاخه ای هدفون استفاده کنید. با این مبدل سه نفر می توانند به طور همزمان از هدفون استفاده کنند. این مبدل فقط 10 دلار آمریکا قیمت دارد.
از آنجا که داشتن اضافه بار هزینه زیادی دارد باید پیش از سفر به گونه ای وزن وسایل خود را کنترل کنید. ترازوی Heys Touch، که در شش رنگ متنوع در بازار موجود است به کاربران کمک می کند تا نتیجه دلخواه را کسب کنند. روش کار با این ترازو آسان است: قلاب را زیر دسته هر ساک یا چمدانی قرار دهید، آن را بلند کنید و روی نمایشگر یک ضربه بزنید تا مشخصات آن به صورت پوند یا کیلوگرم نمایش داده شود.قیمت این ترازو 35 دلار است.

هدفون کنسل کننده نویز Audio-Technica Ath-Anc3، نویز و صداهای اضافه محیط را تا 90 درصد از بین می برد. این هدفون با  سه اندازه مختلف گوشی عرضه می شود. این محصول  بهترین راه برای از بین بردن صداهای اضافه در طول سفر است و یکصد دلار قیمت دارد.
شرکت تام تام یک وسیله کوچک چهار اینچی به نام Ease عرضه کرده است که شبیه GPS کار می کند و شما را برای رسیدن به مقصد مورد نظر کمک می کند. این وسیله در عین حال که قیمت ارزان 119 دلاری دارد، برای پیدا کردن نشانی ها در شهر و کشورهای دیگر بسیار مناسب است.
این تبلت زیبا برای سرگرم شدن در طول پرواز بسیار مناسب است. تماشای فیلم، گوش کردن به موسیقی، انجام بازی های ویدئویی و مجموعه ای از کتاب های الکترونیک مواردی هستند که کاربران آی پد از آن لذت می برند. تبلت 16 گیگابایت و صفحه لمسی اپل حدود 500 دلار قیمت دارد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *