اگر دنبال لپ تاپ آماده به کار برای گیم یا کار تحت لینوکس هستید، می توانید روی system76‌ حساب کنید. لپ تاپ ساخت سیستم ۷۶ با داشتن لینوکس نسخه اوبونتو ۱۳٫۰۴، و همه امکانات لازم برای اجرای برنامه های اوپن سورس، آماده شده است.

دو مدل از لپ تاپ آماده بکار با لینوکس، شامل Galago UltraPro و Gazelle Professional هستند که مدل UltraPro چهار هسته ای ۲ گیگاهرتز i7-4750HQ داشته و گرافیک اینتل Iris Pro 128mb eDRAM دارد.AMD می گوید این کارت گرافیک ۱۰ درصد پرفورمنس سی پی یو را بالا برده و ۵۰ درصد گرافیک را نسبت به نسل قبلی بالا برده است. نمایشگر ۱۴ اینچ ۱۰۸۰ پیکسل داشته و زیر کیبورد روشن شده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد. یو اس بی نسخه سه و اچ دی ام آی و کارت خوان حافظه و وای فای دارد.گالاگو اولتراپرو ۴ گیگ رم داشته که می توان تا ۱۶ گیگ آن را ارتقا داد. ۵۰۰ گیگ هارد ۵۴۰۰ دور در دقیقه با هارد ۲۵۶ اس اس دی دارد. قیمت این دستگاه ۹۹۵ دلار است.سیستم گازل نیز ۴ گیگ رم داشته و با هارد ۵۰۰ گیگ ۷۲۰۰ دور در دقیقه و ۲۵۶ گیگ هارد به قیمت ۷۹۹ دلار عرضه می شود.اگر دنبال لپ تاپ آماده به کار برای گیم یا کار تحت لینوکس هستید، می توانید روی system76‌ حساب کنید. لپ تاپ ساخت سیستم ۷۶ با داشتن لینوکس نسخه اوبونتو ۱۳٫۰۴، و همه امکانات لازم برای اجرای برنامه های اوپن سورس، آماده شده است.
دو مدل از لپ تاپ آماده بکار با لینوکس، شامل Galago UltraPro و Gazelle Professional هستند که مدل UltraPro چهار هسته ای ۲ گیگاهرتز i7-4750HQ داشته و گرافیک اینتل Iris Pro 128mb eDRAM دارد.AMD می گوید این کارت گرافیک ۱۰ درصد پرفورمنس سی پی یو را بالا برده و ۵۰ درصد گرافیک را نسبت به نسل قبلی بالا برده است. نمایشگر ۱۴ اینچ ۱۰۸۰ پیکسل داشته و زیر کیبورد روشن شده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد. یو اس بی نسخه سه و اچ دی ام آی و کارت خوان حافظه و وای فای دارد.گالاگو اولتراپرو ۴ گیگ رم داشته که می توان تا ۱۶ گیگ آن را ارتقا داد. ۵۰۰ گیگ هارد ۵۴۰۰ دور در دقیقه با هارد ۲۵۶ اس اس دی دارد. قیمت این دستگاه ۹۹۵ دلار است.سیستم گازل نیز ۴ گیگ رم داشته و با هارد ۵۰۰ گیگ ۷۲۰۰ دور در دقیقه و ۲۵۶ گیگ هارد به قیمت ۷۹۹ دلار عرضه می شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *