xglory4

xglory4دنیای پر رونق دستگاه های همراه قرار نیست روزی را در سکوت سپری کند. همین که اندکی تب و تاب اخبار رسمی فرو می نشیند، این شایعه سازان هستند که عنان امور را به دست می گیرند و درست و نادرست خبرهایی را به خورد علاقه مندان می دهند، تا گرمی بازار حفظ شود.

نخستین خبر درباره شرکت هواوی است و حاکی از آن است که آنها در حال کار روی یک تلفن قدرتمند با اسم رمز Glory 4 هستند. گفته می شود این اسمارت فون تراشه MediaTek MT6592 را در سینه دارد. در واقع مدیاتک، MT6592 را اولین پردازنده هشت هسته ای واقعی می داند که هر هشت هسته آن می توانند همزمان کار کنند. می گویند هواوی ماه آینده طی مراسمی گلوری ۴ را معرفی خواهد کرد.

 

شایعه بعدی درباره شرکت بلکبری و صحبت از دو مدل جدید است. اولی Z50، و ظاهراً پرچم دار بعدی این شرکت کانادایی خواهد بود. از مشخصات احتمالی آن می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی تمام اچ دی اشاره کرد که یک پردازنده ۴ هسته ای در سینه اش می تپد. طبق شنیده ها، این اسمارت فون در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ وارد بازار خواهد شد.

اسمارت فون بعدی هم که قرار است یکی از میراث داران بلک بری باشد، Q30 نام دارد. این تلفن هوشمند دارای صفحه کلید فیزیکی QWERTY است و سه ماهی زودتر از Z50 به قفسه فروشگاه ها خواهد آمد. اگر این دو مورد صحت داشته باشند به نظر می رسد مدیران بلک بری حداقل قعلاً قصد رها کردن دردانه خود را ندارند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *