با اپ جدید، شبکه ABC پخش زنده روی موبایل را شروع می کند
شبکه تلویزیونی ای بی سی اعلام کرد به زودی پخش زنده (live streaming) را روی ابزار موبایل شروع خواهد کرد.

به نظر می رسد این برای اولین بار است که موضوعات لایو یا زنده قرار است روی گوشی های هوشمند و تبلت از طریق ارتباطات نوین با سرعت قابل قبول پخش گردد.
اپلیکیشن موبایلی که ای بی سی رو آن سوار می شود از طریق وای فای و نیز ارتباطات دیتا، همانند آنچه از طریق تلویزون کابلی یا ماهواره سایر کاربران در حال دیدن و شنیدن آن هستند، تصویر با کیفیت را مهیا می کند.
به نوشته نیویورک تایمز مشترکینی که از طریق ماهواره و نیز تلویزیون کابلی برنامه های ای بی سی را دنبال می کنند، همچنین از این به بعد بوسیله اپلیکیشن مخصوص روی تبلت و گوشی های موبایل شان نیز می توانند برنامه های این شبکه  را ببینند.
اگر چنین اپلیکیشنی بیرون بیاید، این اولین بار در تاریخ شبکه های تلویزیونی خواهد بود که برنامه های لایو استریمینگ روی موبایل در دسترس قرار می گیرد.
در تابستان سال گذشته دو اپلیکیشن مشابه بنام های WatchESPN و Olympics app راهی بازار شد که به صورت موقت برخی برنامه های خاص از طریق آن قابل دیدن بود اما اپلیکیشن ای بی سی دائمی و زنده خواهد بود.
برنامه های مشهور ای بی سی مانند آناتومی گری، مدرن فامیلی، گود مورنینگ امریکا و … بوسیله این اپ در هر کجا و از طریق موبایل قابل دیدن خواهد شد.
اپ ای بی سی از طریق وای فای، و یا 3G و 4G LTE نیز قابل پخش و نمایش خواهد بود.
این خبر چند روز بعد از این منتشر می شود که سی بی اس دیگر شبکه تلویزیونی خبر از عرضه اپ جدید خود داد با این تفاوت که شوهای معروف سی بی اس بعد از پخش از طریق تلویزیون، بوسیله اپ جدید قابل دیدن می شود. سی بی اس برنامه های 24 ساعت قبل تا یک هفته قبل خود را از طریق اپ جدید، فعال کرده است.
ولی در مورد ای بی سی باید گفت سریال های جدید و برنامه ها همزمان که در تلویزیون پخش می شوند در اپلیکیشن جدید روی موبایل نیز قابل دیدن هستند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *