شریک سخت افزاری موتورولا برای پروژه Ara انتخاب شد

شریک سخت افزاری موتورولا برای پروژه Ara انتخاب شدپروژه Ara را به یاد دارید؟ موتورولا کمتر از یک ماه پیش آن را به صورت رسمی معرفی کرد. پروژه ای که در صورت رسیدن به نقطه نهایی به کاربران اجازه می دهد قطعات سخت افزاری تلفن های هوشمند خود را در صورت خرابی یا نیاز به ارتقاء، تعویض کنند.

 

اما حالا موتورولا اعلام کرده که کار بر روی جنبه های تئوری و ظاهری پروژه کافی است و از امروز بخش عملی پروژه، یک شریک سخت افزاری هم دارد.

بدین ترتیب تایید شده که شرکت 3D Systems فعال در عرصه چاپ سه بعدی، قرار است در ادامه این پروژه وظیفه کار بر روی بخش های سخت افزاری آن را بر عهده گیرد. مسئولین 3D سیستمز گفته اند که در این همکاری با موتورولا کار آماده سازی ملزومات و بسترهای لازم برای پروژه Ara انجام خواهد شد.

بر اساس توافق های اولیه، این همکاری بلند مدت خواهد بود و در صورتی که 3D سیستمز بتواند با موفقیت شناسایی متریال ها و ایجاد بسترهای تولید قطعات و ماژول ها را برای به انجام رساند، می تواند در پروسه تولید تلفن های هوشمند و ماژول های مربوطه نیز با موتورولا همکاری داشته باشد.

به اعتقاد اَوی ریاشِنتل، مدیر شرکت 3D سیستمز: «پروژه Ara، سادگیِ تولید و سفارشی سازی یک محصول توسط شرکت ها و آدم های معمولی را به واقعیت تبدیل می کند.»

طبق گفته های آقای ریاشنتل، چاپ سه بعدی می تواند در این زمینه سطح جدیدی از پایداری، کیفیت و شخصی سازی را ایجاد کند که توان به چالش کشیدن جاه طلبی های جهانی شرکت های بزرگ را دارد.

هنوز توضیح دقیقی در مورد سطحی از دسترسی که پروژه Ara در نهایت برای ساخت تلفن ها به کاربران می دهد داده نشده، اما موتورولا امیدوارانه در حال حرکت به سوی عملی کردن طرح تلفن هوشمند ماژولار است و می خواهد آن را برای کاربران واقعیت بخشد.

با این توضیح و توصیف ها، احتمالاً در آینده از Ara، و پروژه ها و محصولات مشابه بیشتر و بیشتر خواهیم شنید. و همین طور از کاربردهای خلاقانه چاپ ۳ بعدی.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *