فایل تورنتی که با ادعای نسخه کامپیوتری بازی GTA V سیستم هزاران بازی خور مشتاق را آلوده کرد

فایل تورنتی که با ادعای نسخه کامپیوتری بازی GTA V سیستم هزاران بازی خور مشتاق را آلوده کردشرکت راک استار هنوز بازی محبوب GTA V را برای کامپیوترهای شخصی عرضه نکرده و پی سی بازها از این بابت دلخور شده اند. اما از آنجا که یک دست صدایش به جایی نمی رسد تصمیم گرفته اند با امضای عریضه ای دلخوری خود را به گوش مدیران راک استار برسانند تا شاید فرجی حاصل شود.

 

تا حالا بیش از ۶۱۴،۰۰۰ نفر این تومار را امضا کرده اند و علیٰ رقم اعلام قبلی مبنی بر آماده شدن GTA V برای فصل اول ۲۰۱۴ خواستار تعجیل در زمان عرضه این بازیِ رکورد شکن شده اند. ولی وقتی چیزی را به حد عاشقی بخواهید چشم و گوش بسته می شوند و عقل از سرتان می رود وَ برای وصال معشوق هر کاری می کنید، توجهی هم به عواقبش ندارید.

این شده مَثَل هزاران پی سی بازی که فریب یک فایل تورنت را خورده اند که ادعای GTA V محبوب بودن کرده و پس از دانلود شدن، کامپیوترهای میزبان را آلوده نموده. این فایل با دقت شبیه یک نسخه اصلی طراحی شده، حدود ۷۰۰۰ نفر به آن متصلند و در نتایج جستجوی گوگل هم جزو سکودارها است.

البته فایل exe که در اختیار دانلود کننده قرار می گیرد ۱۸.۳ گیگابایت حجم دارد و خودِ همین نشانه ای است برای عقلا که وقتی نسخه ایکس باکس آن ۷.۷ گیگابایت است این چرا باید تا این حد تفاوت کند.

شما هم مشتاق عرضه بازی GTA V برای کامپیوتر هستید یا همین الان روی کنسول ایکس باکس در حال بازی کردنید؟

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *