آیا آیفون 13 پرو دوربین‌های بزرگ‌تری خواهد داشت؟ عکس لو رفته از قاب این گوشی که این موضوع را تایید می‌کند.

هفته پیش تصاویر ماکت‌های کل سری آیفون 13 منتشر شدند که نشان دادند عمده تغییرات سری آیفون 13 در بخش دوربین‌ها خواهند بود. جدا از اینکه چینش دوربین‌های آیفون 13 و iPhone 13 Mini به شکل مورب خواهند شد، دوربین‌های آیفون 13 پرو هم بزرگ‌تر شده‌اند که نشان از افزایش سایز سنسور داشتند.

به طور کل طبق شایعات، قرار است تکنولوژی لرزشگیر سنسور شیفت که فقط در آیفون 12 پرو مکس دیده بودیم، به گوشی‌های سری آیفون 13 هم بیاید که به خودی خود باعث بزرگ‌تر شدن ماژول دوربین می‌شود. همچنین دوربین بهبود یافته الترا واید هم قرار است در دو مدل آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس حاضر باشد که آن دوربین هم ماژول بزرگ‌تری خواهد داشت.
با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که این بزرگ‌تر شدن جزیره دوربین‌ها در پشت آیفون 13 پرو، منطقی خواهد بود. از طرف دیگر باید بگوییم که تصویر بالا در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که یعنی منبع این تصویر کشور چین است. سازندگان کیس‌های موبایلی در چین پیش از عرضه آیفون، معمولا چندین مدل کیس برای این گوشی‌ها و بر اساس شایعات به شکل محدود می‌سازند تا حداقل برای ابتدای بازار آیفون‌های جدید آماده باشند. از آنجایی که ابعاد دقیقی برای ساخت کیس دست آن‌ها نیست، نمی‌توان خیلی به درست بودن اندازه این دوربین‌ها اعتماد کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *