شرکت لنوو در نمایشگاه بارسلون سه تبلت با طعم های مختلف معرفی کرده. همه آنها با اندروید 4.2 کار می کنند و جزو گروه ارزان و میانه بازار محسوب می شوند. بنابراین به دنبال ویژگی متفاوتی در آنها نباشید و شاید فقط نام لنوو باشد که به فروش آنها کمک می کند. 

قدرتمندترین آنها S6000 است که نمایشگری ۱۰ اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسلی از نوع IPS دارد. پردازشگر آن چهار هسته ای MediaTek با فرکانس 1.2GHz و ضخامتش 8.6 میلیمتر است و ۵۶۰ گرم هم وزن دارد. باتری این تبلت ۸ ساعت کار می کند و نسخه سلولار هم خواهد داشت.

مدل بعدی A3000 است که نمایشگر ۷ اینچی دارد (تصویر بالا) و پردازشگر آن هم چهار هسته ای با فرکانس 1.2GHz است. رزولوشن آن کمتر از مدل قبلی است یعنی 1024 در 600. با وجود کوچک تر بودن اما ضخیم تر هم هست و ۱۱ میلیمتر کلفتی دارد.

مدل سوم تبلت ۷ اینچی دیگری است که A1000 نام دارد. پردازشگر این یکی دو هسته ای با فرکانس 1.2GHz است و صدای دالبی دیجیتال پلاس دارد و هدف آن، علاقمندان به موسیقی هستند. هر دو تبلت 7 اینچی هم امکان افزایش حافظه با کارت میکرو اس دی را دارند.

این تبلت ها در فصل دوم سال جاری میلادی به صورت جهانی ارایه خواهند شد اما قیمت آنها هنوز اعلام نشده است. می توانید تصاویر رسمی آنها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *