مادربورد و کارت گرافیک جدید MSI همراه با اورکلاکینگ

مادربورد و کارت گرافیک جدید MSI همراه با اورکلاکینگکمپانی MSI از جدیدترین مادربورد و کارت گرافیک خود برای اورکلاکرها رونمایی کرد.

مادربورد MSI Z87I Gaming AC در ابعاد استاندارد Mini-ITX به امکانات یک مادربورد قدرتمند مجهز بوده و شامل قابلیت هایی مانند مدار تغذیه ۶ فاز و شبکه بی سیم ۸۰۲٫۱۱ac می شود. در مدار تغذیه این مادربورد از لوازم جانبی با کیفیت از سری Military Class 4 استفاده گردیده که سبب افزایش طول عمر و کارایی مادربورد می شود.

دو اسلات حافظه رم DDR3، پنج پورت ساتا ۶ گیگابایت در ثانیه، پورت شبکه اترنت Killer E2200 NIC و کارت صدای ۷٫۱ کاناله از دیگر امکانات مادربورد MSI Z87I Gaming به شمار می رود. کارت گرافیک MSI GTX 760 Gaming OC ITX که شباهت بسیار زیادی به کارن ASUS GTX 760 DirectCU mini دارد، برای استفاده اختصاصی روی مادربورد جدید MSI در نظر گرفته شده که خنک کننده آن دو اسلات از مادربورد و کیس شما را اشغال خواهد کرد.
 دو گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 توسط رابط ۲۵۶ بیتی منتقل می شود و پردازنده گرافیکی انویدیا GK104 به تعداد ۱۱۵۲ هسته پردازشی کودا مجهز است. پردازنده گرافیکی توسط MSI اورکلاک شده و تامین توان مورد نیاز کارت گرافیک توسط یک کانکتور ۸ پین PCI تامین می شود. خروجی های تصویری نیز شامل یک پورت HDMI، یک پورت DVI و خروجی DisplayPort می شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *