در یک نظر سنجی برای تبلیغات مایکروسافت : به طور همزمان 68% کاربران کامپیوتر در 5 کشور مختلف از دستگاه ها ي مختلف استفاده به طور همزمان استفاده  می کنند.

 

این بررسی به طور همزان در در شیکاگو، لندن، تورنتو، سیدنی، و سائو پائولو به منظور راههای مخلتف استفاده از این دستگاهها به طور همزمان انجام شده است .

شایع ترین استفاده از این دستگاه های همزمان که محققان یافته اند لقب ” چرامحتوا” یافته است .68% کاربران کامپیوتر ی که به طور همزمان ازدستگاههای مختلف استفاده می کنند کسانی هستند که به طور مثال ایمیل خودشان را در حالیکه در گوشی هوشمند خود تلویزون تماشا می کنند چک می کنند.

بررسی انجام شده توسط شرکت های تحقیقاتی فلامینگو تحقیقات و OTX Ipsos،نشانگر آن است که  57 %درصد کاربران درگیر چیزی هستند که مایکروسافت آن را ” نوار عنکبوتی تحقیقی.” نامگذاری کرده است .

آنهاروی یک دستگاه چیزی را یاد می گیرند  و سپس به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در موردچیز دیگری در جای دیگر به وسیله دستگاه دیگر هستند(مثلا موبایل)، و یاچک کردن  پیش زمینه یک بازیگر در یک تبلت در حالی که در دستگاه دیگرطنزهای تلویزیونی خود را تما شا می کنند.

تقریبا 39% کاربران کامپیوتری در گیر این تار عنکبوتی اطلاعاتی هستند.و این به اشتراک گذاری جزئیات آنچه انجام داده اند وهمزمان بر روی یک صفحه نمایش  کاری دیگرانجام دادن است.مثل تکمیل یک دوره بازی ویدئویی،و انجام کاری در شبکه اجتماعی در صفحه نمایش دیگر بر روی وسیله ای دیگراست.

مایکروسافت اعلام کرده ست که 46% کاربران کوانتومی هستند،یعنی از یک صفحه نمایش مثل موبایل برای چک کردن یک رستوران قبل از رزرو کردن رستوران بر روی لب تاپ شان جهش می کنند.یعنی استفاده جهشی از دستگاه های متفاوت.

فراسوی بحث قراردادی بازاریابی ،مطالعه طراحی شده برای درک و بینش کلی نسبت به بهترین راه برای تبلیغ کنندگان برای دستیابی به مصرف کنندگان بیشتراست.پس بازاریابی مفهومی پیدا نخواهد کرد تا زمانیکه تبلیغ کنندگان آگاه به نحوه و عملکرد استفاده کاربران و مصرف کنندگان از دستگاه های مختلف نباشند.

در این گزارش آمده است  مصرف کنندگان تحمل کمتری برای تبلیغات بر روی گوشی های تلفن همراه دارند .”به همین ترتیب، مصرف کنندگان تحملشان در مقابل تبلیغات به صورت  تفریحی بیشتر  است.”
در این گزارش امده: بهترین راه  برای دسترسی به مصرف کنندگان ، تشویق تبلیغ به روش های مختلف از صفحه نمایش های  متفاوت است. ، به عنوان مثال، تبلیغات در کامپیوتر ” اطلاعات عمیق تر” از جمله بررسی و رتبه بندی. تبلیغات بازی های تصویری تعاملی و سرگرم کننده است.

مدیر ارشد جهانی تحقیقات و بینش در تبلیغات مایکروسافت در یک پست جدید در وبلاگ نوشت. ” از این پس حتی بیش از حد ضروری است که ما  انگیزه های مصرف کنندگان را به طور لحظه ای برای بازاریابی بهتر درک کنیم .

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *