مدیرعامل نوکیا: ویندوز فون را انتخاب کردیم چون «نکته کلیدی در متمایز نمودن» است بسیاری معتقدند که اگر نوکیا، اندروید را به جای ویندوز فون انتخاب می‌نمود

حال و روز بهتری می‌داشت. اما مدیرعامل این کمپانی فنلاندی، استفن الوپ در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرد که آن‌ها ویندوز فون را انتخاب کرده‌اند تا نسبت به دیگر رقبا متمایز باشند و از ویندوز فون به عنوان یک نکته کلیدی برای رسیدن به این هدف یاد کرده است.اگر قرار باشد بدگمان باشیم، می‌توانیم بگویم که انتخاب ویندوز فون توسط نوکیا باعث وضعیت نه چندان خوب آن‌ها در بازار تلفن‌های هوشمند شده است. اما مدیرعامل نوکیا معتقد است که وقتی همه ابزارهای موجود در بازار مجهز به سیستم عامل اندروید هستند، ویندوز فون یک نکته کلیدی برای متمایز شدن به شمار می‌رود.
چندی پیش گمانه زنی شد که نوکیا قصد تولید ابزارهای اندرویدی را دارد و حالا با اظهارت صریح و تازه اسفن الوپ احتمال عرضه تلفن اندرویدی از جانب نوکیا کاهش یافته است.
مدیرعامل نوکیا همچنین در رابطه با ویندوز فون مایکروسافت گفت:
ویندوز فون می‌تواند بهترین سیستم‌عامل دنیا باشد.
البته او به این موضوع اشاره نکرد که ویندوز فون چه کاری باید انجام دهد یا مایکروسافت چه تغییراتی را می‌بایست در آن اعمال کند که این مهم محقق گردد. اما از صحبت‌های مدیرعامل نوکیا می‌توان متوجه شد که او به آینده ویندوز فون چشم امید بسته است.بیشتر صحبت‌های الوپ در مصاحبه با بلومبرپ مربوط به موارد مارکتینگ و نحوه جا انداختن ویندوز فون و محصولات خانواده لومیا در بین کاربران بود.

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *