مدیر ارشد بخش فناوری شرکت ادوبی به اپل پیوست
CNBC گزارش نموده که کوین لینچ، مدیر ارشد بخش فناوری شرکت ادوبی این شرکت را به قصد پیوستن به اپل ترک می‌کند.

یک سند ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار این موضوع را تایید کرده است. او در 18 مارچ استعفا خود را به این کمیسیون اعلام رسمی نموده تا موقعیت شغلی تازه‌ای را تجربه کند. اما لینچ برای انجام چه کاری به اپل پیوسته است؟

لینچ از سال 2005 در شرکت ادوبی مشغول به کار بوده و تلاش‌های او باعث نفوذ بیشتر این شرکت در فضای وب و گسترش سرویس‌های ابری ادوبی شده است. رزومه لینچ باعث شده تا اپل نسبت به جذب او اقدام کند چون اپلی‌ها مدت‌هاست که تلاش می‌کنند تا سرویس‌های ابری خود را بهبود بخشنند و تا به امروز در این راه موفقیت چندانی بدست نیاورده‌اند. اپل در حال حاضر سرویس ابری iCloud را در اختیار دارد اما این سرویس در مقایسه با سرویس‌های ابری رقبا هنوز جای کار بسیار دارد.

لینچ پیش از این در سال 2010 به انتقاد شدید از اپل برخواسته بود و اقدام اپل مبنی بر عدم پشتیبانی از فلش در iOS را محکوم کرده بود.

ادوبی، خروج لینچ را تایید نموده و گفته است که او از 22 مارچ یعنی 2 روز دیگر رسما به اپل می‌پیوندد:

    کوین لیچ، مدیر بخش فناوری ادوبی در حال ترک شرکت است و از 22 مارچ موقعیت شغلی تازه‌ای را در اپل بدست می‌آورد. ما قصد نداریم کسی را جایگزین او کنیم و مسئولیت‌های دپارتمان فناوری توسط واحد تجارت شرکت و زیر نظر مدیرعامل ادوبی انجام خواهد شد. ما آرزو می‌کنیم لیچ فصل جدید کاری خوبی را تجربه کند.

اپل نیز در بیانیه‌ جداگانه‌ای ورود لیچ به کمپانی را تایید نموده و گفته اون سمت معاونت مدیرعامل در بخش فناوری را برعهده گرفته است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *