اولترابوک مدل DUO 13 عرضه شده از سوی سونی منحصربفرد بوده و از مهندسی ویژه ای در ابعاد داخلی و خارجی دستگاه برخوردار است که آن را بی نظیر می سازد.

 یکی از اولین اولترابوک هایی است که مجهز به پردازنده نسل جدید هاسول بوده و درمدل تست شده از پردازنده 1.8 گیگاهرتزی core i7 4500U استفاده شده و گرافیک دستگاه نیز اچ دی 4400 تعریف شده است. 8 گیگ رم داشته و حافظه دستگاه 256 گیگ از نوع اس اس دی است. تراشه نسل سوم موبایل داخل بورد جاسازی شده است و نمایشگر از نوع فول اچ دی Triluminous است.کیبورد بسیار خوب ساخته شده و با کیبورد مدل DUO 11 قابل قیاس نیست! موس پد دستگاه نیز از مدل DUO 11 بهتر است. البته کیبورد برای نوشتن یک کتاب ساخته نشده اما در حال یک وبلاگ نویسی پاسخگوست. Backlit نیز دارد.پورت اترنت شبکه نداشته اما به جای آن وای-فای دارید. البته مدل 2.4 گیگاهرتزی که 5 گیگاهرتزی را پشتیبانی نمی کند! (ممکن است در محیط های شلوغ کمی کند باشد)
دو پورت یو اس بی نسخه 3، جک برای هدفون و اسلات مخصوص برای کارت های اس دی دارد. همچنین اسلات برای قرار دادن سیم کارت نسل چهار نیز دارد. بلندگوهای استریو، اتصالات NFC، دوربین 8 مگاپیکسل برای بیزینس و ویدئو کنفرانسینگ، جی پی اس و .. نیز دارد.ویژگی Connected Standby دارد. بدین معنا که روی استندبای رفته اما با دریافت پیام روی فیس بوک و … که شما تعریف می کنید، شما را در جریان این نوع حوادث قرار می دهد. (این فناوری به زودی روی تمام اولترابوک ها پیاده سازی خواهد شد)
ماژول باطری 50Wh تعریف شده که 10 ساعت جواب می دهد.قیمت دستگاه 3299 دلار برای مدل i7 و 2499 دلار برای مدل i5 است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *