معرفی ۱۰ برنامه کاربردی‌ سیستم عامل ios(قسمت اول)

معرفی ۱۰ برنامه کاربردی‌ سیستم عامل ios(قسمت اول)از آنجایی که امروزه تعداد بیشماری از کاربران گوشی های موبایل از گوشی های شرکت اپل استفاده می کنند، برنامه های ios(سیستم عامل های اپل) هرکدام می تواند برخی از نیازهای کاربران را تامین کند.
در اینجا برخی از این برنامه های کاربردی معرفی می گردد :

 

Worms

در این بازی شما به چند گروه 4-5 نفره تقسیم می شوید و هرکدام وظیفه حذف گروه های دیگر را با استفاده از اسلحه هایی مانند موشک، آرپی چی، نارنجک و بمب های مختلف بعهده دارند.
نسخه های قبلی این بازی بیشتر از 12 میلیون باز در آیتونز دانلود شد و با کسب امتیاز 4,5 از 5 ، موفق به کسب لقب یکی از بهترین بازی های ایتونز شد.
شما در این بازی به صورت تک نفره و یا چند نفره می توانید به مبارزه با حریفان خود بپردازید.

Find My iPhone

شما با استفاده از Find My iPhone  که توسط شرکت اپل تولید شده است می توانید آیفون خود را درصورت سرقت و یا مفقود شدن پیدا کنید.
برای انجام این کار شما باید یک Apple ID  داشته باشید و سپس می توانید نرم افزار را نصب و فعال کنید.
شما می توانید دستگاه خود را با استفاده از این برنامه روی نقشه پیدا کنید، از راه دور برای موبایل رمز بگذارید و همچنین اصلاعات خصوصی خود را از بین ببرید.

TED

برنامه ایست که افراد باهوش و خلاق از آن بهره می برند و در واقع برای بیدارکردن خلاقیت کاربران در اختیار آنها قرار می گیرد.
برای جست و جو و بررسی ایده ها یی که این ارزش را دارند تا آنها را به اشتراک بگذارید این برنامه همیشه بهترین روش خواهد بود.

ebuddy

مسنجر قدرتمند  نرم افزاری است که تمامی مسنجرها را در خود جای داده است و شما به وسیله آن براحتی می توانید در اینترنت انلاین شده ، ایمیل های خود را چک و با دوستان خود گفت و گو کنید.
یکی از فواید این نرم افزاراین است که شما به صورت همزمان می توانید در Windows Live Messenger  و یا در صفحات دیگر مانند چت یاهو آنلاین شوید و با دوستان خود چت کنید.

WorldView

با این نرم افزار می توانید تمامی دوربین های مداربسته در سراسر جهان که به اینترنت متصل هستند به آسانی مشاهده کنید.
این نرم افزار به دلیل اینکه تمامی دوربین های متصل به اینترنت را با کیفیتی عالی و بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار می دهد در نوع خود بی نظیر است.
تعداد دوربینهای متصل به این نرم افزار به 16000 هزار دوربین متصل به اینترنت می رسد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *