اگر شما کاربر گوشی هوشمند اندرویدی باشید، مطمئناً با مجموعه‌ای از ویجت‌هایی که به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه شما نصب شده‌اند

آشنایی دارید. این ویجت‌ها معمولاً کار راه انداز بوده و نیاز بسیاری از کاربران را سریع برآورده می‌کنند. گوگل ویجت‌ها را در بخش اختصاصی از گوگل پلی برای استفاده کاربران گردآوری کرده است. با این حال همه این ویجت ها ارزش امتحان کردن را ندارند. از همین رو ما تصمیم داریم با معرفی لیستی از بهترین ویجت‌های اندرویدی، شما را در صرفه جویی زمان کمک کنیم. علاوه بر این، اغلب ویجت هایی که ما برای معرفی انتخاب نموده‌ایم، رایگان می‌باشند. برای آشنایی با این ویجت‌ها، با ما همراه باشید.
1. Minimalistic Text
بر خلاف دیگر ویجت‌های نمایش ساعت یا آب و هوا، Minimalistic Text اطلاعات مورد نظر شما را در ساده‌ترین و سر‌راست‌ترین شکل، نمایش می‌دهد. این ویجت را می‌توان برای نمایش ساعت، تاریخ، باتری و اطلاعات آب‌و‌هوا استفاده و پیکربندی کرد. می‌توان تنظیمات این ویجت را به سلیقه خود تغییر داد. برای داشتن یک Home Screen کاملاً مینیمالیستی و خلاصه، می‌توانید از این ویجت در کنار ویجت Barcode Battery Bar استفاده نمایید.
2. Tasks

همانطور که از نام آن پیدا است، این ویجت وظیفه سازماندهی امور روزمره زندگی شما را بر عهده دارد. شما می‌توانید با قرار دادن این ویجت بر روی صفحه اصلی دستگاه اندرویدی خود، خیلی سریع به لیست کارهای در دست اقدام خود دسترسی داشته باشید. همچنین این برنامه قابلیت همگام‌سازی با Google Task را نیز دارد. در حالی که نسخه رایگان این برنامه نیز در دسترس شما می‌باشد، اما می‌توانید با پرداخت هزینه ای اندک از نسخه بدون تبلیغات آن استفاده کنید.
3. Google Keep

این برنامه پاسخی است از طرف گوگل به برنامه Evernote که با هدف پیگیری افکار و ایده‌ها از طریق ایجاد یادداشت‌ها و لیست‌ها، ساخته شده است. شما می‌توانید به راحتی تصاویر و موزیک‌های دلخواهتان را پیوست یادداشت‌های خود نمایید.
4. Power Toggles

اغلب لانچرهای اندرویدی به همراه دکمه Toggles عرضه می‌شوند. برخی از تلفن‌ها نیز ویجت اختصاصی برای این منظور در اختیار کاربر می‌گذارند. با این حال Power toggles قوی‌ترین ویجت در این رابطه با بیش از ۴۰ سوییچ می‌باشد که هر یک را می‌توان سفارشی سازی و تنظیم مجدد کرد.
5. Ultimate custom widget

دوست دارید ویجت اختصاصی خود را داشته باشید؟ ما راه حل را به شما معرفی می کنیم. این برنامه به شما اجازه خواهد داد ویجت اختصاصی خود را برای نمایش ساعت، تاریخ، آب‌و‌هوا و یا میزان شارژ باتری گوشی خود ایجاد کنید. بهترین ویژگی این برنامه، عدم نیاز شما به داشتن مهارت در برنامه‌نویسی می‌باشد.
6. Battery HD

یک ویجت عالی که نه تنها میزان باتری تلفن هوشمند یا تبلت شما را نشان می‌دهد، بلکه بسته به نوع استفاده‌ای که از دستگاه خود می‌کنید، زمان باقی‌مانده از شارژ باتری را نیز برای شما تخمین می‌زند.
7. 1Weather

آیا نیازمند نمایش اطلاعاتی دقیق و قابل اطمینان در رابطه با وضعیت آب‌‌و‌هوا بر روی صفحه اصلی می‌باشید؟ پس این برنامه راه حل مناسبی برای شما خواهد بود. این برنامه با مجموعه‌ای از ویجت‌های قابل سفارشی‌سازی در سایزهای مختلف، به شما امکان نمایش اطلاعات مختلفی نظیر پیش‌بینی درجه دمای هوا و یا سرعت وزش باد در روزهای آینده را خواهد‌ داد.
8. Car Widget

این برنامه به شما امکان دسترسی آسان‌تر و ساده‌تر به سایر برنامه‌ها در حین رانندگی را خواهد داد. هر چند توصیه می‌شود هرگز از تلفن همراه خود در حال رانندگی استفاده نکنید! با این حال این برنامه میانبرهایی را برای دسترسی بسیار آسان به برنامه مورد نظرتان، بر روی صفحه اصلی ایجاد می‌نماید.
9. Shady Camera Widget

یک ابزار بسیار خوب برای تهیه عکس از هر چیزی، بدون اینکه اطرافیانتان متوجه کار شما بشوند. لطفاً این ابزار را با مسئولیت خود بکار بگیرید و از استفاده ناصحیح از آن بپرهیزید!
10. Dictionary.com
یکی از کاربردی ترین برنامه‌ها، دیکشنری‌ها هستند. اما وجود یک ویجت به عنوان دیکشنری، امکانی فوق‌العاده است که به شما کمک می‌کند به سرعت به بانکی از کلمات دسترسی داشته باشید و معنی دقیق کلمات مورد نظرتان را بیابید. یکی از ویژگی‌های این ویجت، معرفی «کلمه روز» می‌باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *