در گزارشی که کاربر معروف شبکه اجتماعی ویبو «Digital Chat Station» منتشر کرده است، شیائومی قصد دارد یک گوشی با قدرت مشابه با می 11 اولترا بسازد.

به نقل از ایران نت نیوز، پرچم‌دار جدید شیائومی مجهز به فناوری ردیابی UWB (اولترا واید بند) و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر است. جدیدترین دستگاه‌های پرچم‌دار اپل و همچنین سامسونگ از فناوری مورد نظر بهره می‌برند. اسمارت تگ سامسونگ و ایرتگ اپل از این فناوری برای ردیابی دقیق به ترتیب به کمک گوشی گلکسی اس 21 و آیفون 12، استفاده می‌کنند.

شیائومی احتمالا قصد دارد لوازم جانبی قابل ردیابی سازگار با UWB تولید کند. دوربین زیر نمایشگر در حالت فعلی خود تصاویر با کیفیت ایده‌آل نمی‌گیرد، چون نمایشگر به اندازه کافی شفاف نیست تا نور از بین آن عبور کند. گرچه، پتنت اخیر گوگل با استفاده از یک منشور تغییرکننده این مشکل را ممکن است حل کند.

پرچم‌دار شیائومی باید دوربین‌های عالی (اگر نگوییم بهتر) مانند می 11 اولترا داشته باشد. علاوه بر این، این گوشی ممکن است از سرعت شارژ سیمی 120 وات و بی‌سیم 70 وات پشتیبانی کند. همچنین باید اشاره کنیم سایت فون آرنا می‌گوید چنین دستگاه پرچم‌داری ممکن است الزاما نسل بعدی می 11 اولترا نباشد و بلکه به سری می 10 تی تعلق داشته باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *