motorola moto e logo leak-630x203

motorola moto e logo leak-630x203موتورولا قصد دارد تا در سال آتی میلادی علاوه بر Moto X+1 یک تلفن‌هوشمند 4.3 اینچی با ویژگی‌هایی چون بدنه‌ی باریک و جمع جور تحت نام Moto E به بازار عرضه کند. این تلفن‌هوشمند همانند موتو جی است، با این تفاوت که موتورولا این محصول را با بدنه‌ی باریک‌تری به بازار عرضه خواهد کرد. پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد وجود چنین تلفن‌های‌هوشمندی منتشر شده بود که هم اکنون شاهد انتشار مشخصات فنی آن هستیم.

گویا Moto E ‌در کشور مکزیک رویت شده است و بنابر اطلاعات واصله این محصول با قیمتی برابر 230 دلار در این کشور به بازار عرضه خواهد شد که برابر قیمت تعیین شده برای موتو جی است. اما چرا این تلفن‌هوشمند بار سفر بسته و راهی مکزیک شده است؟ کشورهای آمریکای لاتین و مکزیک از جمله‌ی بازارهای هدفی هستند که موتورولا تلفن‌های‌هوشمند خود را برای آن ها عرضه می‌کند. از جمله‌ی این کشورها می‌توان به برزیل و مکزیک اشاره کرد که یکی از بالاترین فروش‌ها برای موتو جی در این دو کشور رقم خورده است.
اما موتورولا تلفن‌هوشمند Moto E خود را با چه ویژگی‌هایی عرضه خواهد کرد؟ یکی از جالب توجه‌ترین نکات در مورد این تلفن‌هوشمند، ضخامت 6 میلی‌متری آن است. موتو ای به‌همراه یک صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 720p در هفته‌های آتی معرفی شده و به بازار عرضه خواهد شد. از جمله‌ی مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند می‌توان به پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 ‌گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین 5 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت 1,900 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *