موتو ایکس و سه‌گانه جدید دروید موتورولا به اندروید ۴.۴ آپدیت خواهند شد

موتو ایکس و سه‌گانه جدید دروید موتورولا به اندروید ۴.۴ آپدیت خواهند شدموتورولا شب گذشته و اندکی پس از رونمایی از اندروید ۴ همزمان با معرفی نکسوس ۵ گوگل، وب‌سایت خود را آپدیت کرد و به کاربران خود خبر داد که کدام یک از مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت به اندروید ۴٫۴ آپدیت خواهند شد.

 

 بنابر اعلام وب‌سایت رسمی موتورولا، گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس آپدیت اندروی ۴٫۴ را دریافت خواهد کرد و گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت مانند موتورلا دروید اولترا و موتورولا درویو مکس و موتورولا دروید مینی نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.
در این میان دریافت آپدیت اندروید ۴٫۴ توسط گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت مانند موتورولا دروید رازر اچ.دی و موتورولا موتورولا دروید راز مکس اچ.دی همچنان در پرده ابهام قرار دارد و نامشخص باقی مانده است.

احتمالا چاره‌ای جز دنبال کردن اخبار وب‌سایت رسمی موتورولا برای کاربران این دو گوشی باقی نمانده اگر چه با وجود برخورداری هر دو گوشی از اندروید ۴٫۱٫۲ پرش یک‌باره آنها به اندروید ۴٫۴ کمی عجیب به نظر خواهد رسید و بهتر است در میان امیدواری کمی هم به نموتورولا حق بدهیم مخصوصا وقتی صاحب آن شرکتی باشد که برای نکسوس‌های خود ۱۸ ماه بیشتر عمر آپدیت قائل نیست!

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *