اگر نخستین باری است که به قصد خرید تبلت، قدم به بازار می‌گذارید، باید سه قانون اساسی برای خرید یک تبلت را در نظر بگیرید.

همزمان با رشد تکنولوژی و فناوری میزان تقاضا برای انواع کالاهای دیجیتالی به خصوص انواع تلفن همراه‌های هوشمند و همچنین تبلت در کشور افزایش یافته است.برای انتخاب یک تبلت باید سه گام اساسی و اصلی را رعایت کرد تا در این بازاری که هر روز شاهد عرضه مدل‌های متنوع هستیم بتوانیم به تهیه یم مدل مناسب اقدام کنیم.در مرحله اول انتخاب یک تبلت باید نیازهایمان را شناسایی کنیم چرا که سوالات بسیار زیادی وجود دارند که باید پاسخشان را پیش از انتخاب نهایی، پیدا کرده باشید. اما مهمترین آن‌ها، این است که اصلی ترین استفاده شما از تبلت چه خواهد بود؟
به دنبال جایگزینی برای کامپیوتر شخصی خود هستید یا صرفا به دنبال وسیله‌ای هستید تا در هنگام سفر، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را تماشا کنید؟دسترسی ۲۴ ساعته به اینترنت برای شما در درجه اول قرار دارد؟ امکان افزایش حافظه ذخیره سازی چطور؟ یک خروجی HDMI چه؟
گام دوم قیمت کالای مورد نظر است چرا که گران‌ترین تبلت بازار، الزاما بهترین نیست.همچنین، باید از نمونه‌های ارزان ولی بی‌کیفیت نیز برحذر باشید، حتی برخی تولید کنندگان، تبلت خود را با قیمتی نازل تر از ارزش واقعی آن به فروش می‌رسانند اما بعدا و از راه‌های گوناگون، مثلا فروش محتوای دیجیتال، نتیجه بسیار بهتری می‌گیرند.در مورد شرکت سازنده تبلت مورد نظرتان، باید بسیار هوشمندانه عمل کنید؛ خرید وسیله‌ای که پس از اندکی استفاده، کارایی خود را از دست داده یا با مشکلات فنی مواجه شود، اصلا مطلوب نخواهد بود.البته ممکن است هر تولید کننده‌ای اشتباه کند یا محصولات خود را با یک یا چند باگ نرم افزاری یا سخت افزاری عرضه کند، ولی رفع بی‌درنگ مشکل یا ارایه آپدیت‌های منظم نرم افزاری است که اهمیت دارد.پس بهتر است تحقیق درباره سوابق شرکت مورد نظر را از معیارهای اصلی انتخابتان قرار دهید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *