هفتمین نمایشگاه کار ایران به گزارش روابط عمومی نمایشگاه کار ایران، هفتمین دورۀ نمایشگاه کار ایران به همت شرکت با ما کار شریف و با همکاری پلتفرم کاریابی جاب ویژن چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ به مدت سه روز در سالنهای نمایشگاهی برج میلاد برپا میشود.
اولین دوره نمایشگاه کار در سال ۱۳۹۰ برگزار شد. در این نمایشگاه برای اولینبار در ایران شیوه جدیدی از برقراری ارتباط کارفرما و کارجو توسط مجموعهای برخاسته از دانشگاه صنعتی شریف اجرا شد که تا امروز با رویداد «نمایشگاه کار ایران» و رویدادهای زیرمجموعه نظیر «نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف» ادامه پیدا کرده است.
نمایشگاه کار رویدادی است که بر ارتباط مستقیم کارجو با کارفرما، دانشگاهها و بنگاههای کسبوکار تمرکز کرده و برای ایجاد ارتباط دوسویه بین این عوامل تلاش میکند. در این رویداد، سازمانهای شرکتکننده فرصتهای شغلی مختلفی را ارائه میکنند و کارجوها با مراجعه به نمایشگاه کار علاوه بر کسب اطلاعات دربارۀ شرکتها و ارسال رزومه، با نمایندگان هر سازمان به طور مستقیم وارد گفتگو میشود.
کارجویان و دانشجویان شرکتکننده در این نمایشگاه میتوانند حین ارتباط مستقیم با کارفرمایان سازمانهای خصوصی مطرح کشور، از امکاناتی مثل دسترسی به فرصتهای شغلی، ارائه درخواست و ارسال رزومه برای موقعیتهای شغلی، آشنایی با مدیران منابع انسانی سازمانهای مختلف و مشورت با فعالان این حوزه برای طراحی مسیر شغلی بهتر و بهبود مهارتها استفاده کنند.
در روزهای برگزاری هفتمین نمایشگاه کار ایران علاوهبر امکان بازدید از غرفه سازمانهای بزرگ کشور، کارگاههای آموزشی و همینطور امکان منتورینگ رایگان برای کارجویان شرکتکننده فراهم میشود. کارجویان برای استفاده از این امکانات میتوانند در تاریخ ۲۴، ۲۵ و ۲۶ بهمنماه به سالنهای نمایشگاهی برج میلاد تهران مراجعه کنند. جزئیات بیشتر مربوط به برگزاری کارگاههای آموزشی از طریق شبکههای اجتماعی نمایشگاه کار و جاب ویژن اطلاعرسانی خواهد شد.
بیش از ۷۰ سازمان مطرح کشور نظیر بانک سامان، پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، ایرانسل، پلیمر آریا ساسول، زرین آیند، همراه اول، گروه کوبل، انرژی نوین، فناوران اطلاعات خبره، پالایش نفت آفتاب، رستافن ارتباط، نیلپر و داریا همراه پایتخت به هفتمین نمایشگاه کار ایران پیوستهاند.
تا کنون ۶ دوره از نمایشگاه کار ایران برگزار شده که میانگین ۱۲هزار بازدیدکننده در هر دوره از این نمایشگاه حضور پیدا کردهاند و ۱۰۰ موقعیت شغلی بهطور میانگین در هر دوره از نمایشگاه کار ایران ایجاد شده است.