هوآوی امروز Ascend P6 با ضخامت 6.18 میلیمتر را بعنوان باریکترین گوشی هوشمند دنیا، معرفی کرد.این گوشی هوشمند با پردازنده چهارهسته ای 1.5 گیگا هرتزی ، بدنه آلومینمی براق، صفحه نمایش 4.7 اینچ با کیفیت بالا، دوربین جلویی 5 مگا پیکسل (برای اولین بار در صنعت) و نرم افزاری شاخص، نمایانگر ظرافت بی نظیر در طراحی است

ریچارد یو، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرفی هوآوی، عنوان کرد:Ascend P6 هوآوی، با طراحی منحصر بفرد، دوربین با کیفیت بالا، رابط کاربری ویژه و Emution UI متعلق به هوآوی، ستاره صنعت گوشی های هوشمند است. بر پایه موفقیت گوشی های سری Ascend P هوآوی، Ascend P6 عرضه کننده تکنولوژی منحصربفرد و یک طراحی خیره کننده است.
Huawei Ascend P6 با ضخامت 6.18 میلیمتر و وزن حدود 120 گرم بسیار باریک است، این گوشی برای دیدن و پسندیده شدن طراحی شده است.این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگا هرتزی، سیستم عامل اندروید 4.2.2، باتری 2000 میلی آمپر،صفحه نمایش 4.7 اینچ با تکنولوژی in-cell و ‘MagicTouch’ برای افزایش کارایی صفحه نمایش حتی هنگامی که دستکش بدست دارید، است.بعنوان پرچم دار سری Ascend P هوآوی، Ascend P6 یک طراحی خارق العاده برای طرفداران مُد را نمایش می دهد.
دوربین جلویی 5 مگاپیکسل آن با قابلیت تشخیص چهره، امکان گرفتن عکس های با کیفیت بالا از کاربر و تماس تصویری منحصربفرد را فراهم می آورد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی BSI با امکان تشخیص چهره، دهانه دیافراگم F2.0 و حداقل فاصله 4cm همچنین ضبط و پخش ویدئو 1080 full HD و Playback را امکان پذیر می سازد.با کمک نرم افزار IMAGESmart متعلق به هوآوی، بهبود کنتراست و رنگ، تشخیص چهره اتوماتیک، قابلیت فوکوس بر روی اشیا متحرک و پشتیبانی از instant facial beauty (قابلیت انتخاب زیباترین عکس بین عکسهای گرفته شده)، Ascend P6 حتی عکاسان تازه کار را به حرفه ای تبدیل می کند.هوآوی برای بهینه سازی رابط کاربری ویژه اش(Emotion UI) از بیش از 5 میلیون مشتری در سراسر دنیا کمک گرفته است بطوریکه Huawei Ascend P6 حتی امکان شخصی سازی رابط کاربری ویژه هوآوی Emotion UI را فراهم می آورد.رابط کاربری اختصاصی بروز رسانی شده، دارای قابلیت هایی از جمله Uni-Home، ابزارک های ویژه هوآوی نظیر Me Widget، MagicTouch، SmartReading، عکاسی 360 درجه Panaroma و سری جدیدی از قابلیت های دوربین عکاسی می باشد.قابلیت هایی مانند ADRX (قطع خودکار سرویس های غیر ضروری) و QPC (تکنولوژی مصرف بهینه باتری) کارایی باتری را تا 30% نسبت به سایر باتری های گوشی های هوشمند افزایش داده است. همچنین با قابلیت چند صفحه ای AirSharing می توانید همزمان به چند دستگاه متصل شوید.
Huawei Ascend P6 در رنگهای مشکی، سفید و صورتی بهمراه قاب های رنگارنگ متنوع ارائه شده است. ارسال این گوشی در ماه جاری از چین به کشورهای اروپای غربی آغاز می شود. اپراتورهایی مانند Vodafone, Telefonica, Orange, H3G, O2, Carphone Warehouse, TalkTalk, Media Markt & Saturn, TIM و وب سایت های مانند Amazon و CDiscount عرضه کنندگان اولیه این گوشی خواهند بود.
درباره هوآوی
در پایان سال 2012 کالاها و خدمات هوآوی در بیش از 140 کشور دنیا در دسترس بیش از یک سوم جمعیت دنیا بوده است. هوآوی همچنین بیش از 20 مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در سراسر دنیا، کشورهایی مانند آمریکا، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین تاسیس کرده است. کسب و کار مصرفی یکی از سه گروه کسب و کار هوآوی است که مجموعه ای کالاهایی مانند گوشی های موبایل، دستگاههای mobile broadband، home devices،clouds و چیپ ست های مصرفی را شامل می شود. با بیش از 20 سال تجربه در حوزه ICT، شبکه جهانی گسترده، عملیات کسب و کار و شرکای جهانی، گروه کسب و کار مصرفی هوآوی،Huawei Device، تعهد دارد که آخرین تکنولوژی ها و مجموعه ای از امکانات و تجربیات خارق العاده را در دسترس مشتریان قرار دهد.
 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *