mit-Huelle

mit-Huelleمدت نسبتا طولانی می‌شود که آخرین پرچمدار غول تازه وارد چینی به بازار موبایل راه پیدا کرده. هوآوی که این روزها از قضا با کیفیت خوب محصولاتش با اقبال خوبی نیز مواجه شده است، قصد تولید وارائه پرچمدار دیگری را بعد از Ascend P6 دارد. تلفن هوشمندی که به تازگی اطلاعات غیر رسمی تازه‌ای از آن به بیرون درز پیدا نموده است.
بر اساس تصاویری که توسط  سرویس چینی TENAA از محصول جدید هوآوی فاش شده، طراحی جدید پرچمدار چینی‌ها دست کمی از مدل‌های قبلی ندارد و می‌تواند بار دیگر در زمره مدل‌های خوش طرح به لحاظ طراحی قرار بگیرد.

 

پرچمدار جدید چینی‌ها، از دو درگاه که احتمال زیاد مربوط به سیم کارت است بهره می‌برد و بدین ترتیب امکان اتصال به دو پایگاه مخابراتی را فراهم می‌آورد. همچنین شایعاتی که پیش از این از گوشه و کنار شنیده شده است که هوآوی قصد دارد تا از تراشه اختصاصی HiSilicon 910 که  درون خود، 2 گیگابایت رم و یک پردازشگر چهارهسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز را جای داده است در  P7 مورد استفاده قرار دهد. دیگر مشخصاتی که برای هوآوی P7 پیش‌بینی شده‌اند، دوربین با فلاش دو گانه (همانند آیفون 5S) بود که با توجه به تصاویری که امروز از این دستگاه فاش شده است، صحت آن مورد تردید قرار می‌گیرد.
   

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *