شما به راحتی می‌توانید موتور جستجوگر گوگل را به صفحه پیش‌فرض مرورگر کروم تبدیل کرده و تصویر پیش‌زمینه آن را نیز به سادگی با نصب یک افزونه به تصویر دلخواه خود تغییر دهید. در ادامه

با زومیت همراه باشید.گوگل در گذشته این امکان را به شما می‌داد که تصویر پس زمینه این سایت را برای خود شخصی سازی کنید. به تازگی این امکان غیرفعال شده است. با این حال ما به شما افزونه ای را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن شما می‌توانید هنوز هم بخش‌هایی از گوگل را به سلیقه خود تغییر دهید.علاوه بر امکان تغییر تصویر پس زمینه، این افزونه امکان اعمال تغییرات دیگری را نیز به شما خواهد داد. به عنوان مثال شما می‌توانید لوگوی گوگل، گزینه بخت یا اقبال، پانویس‌ها و لینک های پیشنهادی را نیز در صورت تمایل حذف نمائید.برای استفاده از این افزونه به فروشگاه گوگل کروم مراجعه و افزونه Custom Google Background را نصب نمائید.

پس از نصب افزونه، شما می‌توانید محل تصویر مورد نظر خود را مشخص کنید. همچنین شما می‌توانید از حالت نمایش تصاویر تصادفی هم استفاده کنید، به شرط اینکه بیش از یک تصویر را انتخاب نمائید (از سیستم خود، از آدرس وب و یا حتی جستجو).این افزونه نمایی زیبا به مرورگر شما و صفحه جستجوی گوگل خواهد داد، بدون اینکه لازم باشد قالب مرورگر خود را تغییر بدهید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *