کمپانی MSI تایید کرد که مادربرد MEG Z890 UNIFY-X به زودی عرضه می‌شود

اخبار جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه شرکت MSI کمپین تبلیغاتی سری مادربردهای بسیار مورد انتظار UNIFY-X را، پیش از عرضه به بازار آغاز کرده است. علاوه بر آن با این کار تایید کرده است که مادربرد های MSI MEG Z890 UNIFY-X به زودی روانه بازار خواهند شد.

لازم به ذکر است که سری UNIFY-X در خط تولید محصولات نسل قبلی (یعنی بردهای مبتنی بر تراشه‌های X670/Z790) معرفی نشده بودند، با این حال مادربردهای جدیدی در راه هستند و کمپانی MSI نیز این موضوع را تأیید کرده است. هرچند اطلاعاتی که به تازگی افشا شد، تقریباً تمام جزئیات این محصول را قبل از اینکه کمپانی MSI فرصتی برای معرفی آن داشته باشد، فاش کرد، با این حال این اتفاق نه تنها تأیید می‌کند که این مادربرد واقعا ساخته شده است، بلکه نشان می‌دهد که به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

به یاد داشته باشید که کمپانی MSI در حال آماده‌سازی اقدامات بازاریابی خود پیش از رونمایی رسمی از سری پردازنده‌های Core Ultra 200 شرکت اینتل و معرفی مادربردهای Z890، در تاریخ 19 مهر ماه (10 اکتبر) است. البته باید بدانید که در این تاریخ، محصولات موردنظر به بازار عرضه نمی‌شوند، با این حال انتظار می‌رود که تا پایان ماه اکتبر این اتفاق رخ دهد. با توجه به اینکه کمپانی MSI قبلاً طراحی این مادربرد را پیش از رونمایی به نمایش گذاشته بود، ممکن است شاهد عرضه این محصول به همراه سایر مادربردهای Z890 باشیم.

مشخصات مادربرد MEG Z890 UNIFY-X کمپانی MSI
انتظار نمی‌رود MEG Z890 UNIFY-X مادربردی ارزان باشد. برعکس، این مادربرد گروهی از اورکلاکرها یا کاربران حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهد که معمولاً از حداکثر دو ماژول حافظه DDR5 استفاده خواهند کرد. به لطف این پیکربندی، مادربرد جدید باید از سرعت بالاتری برای حافظه پشتیبانی کند، اما باید گفت که این جزئیات هنوز به طور کامل افشا نشده است. شاید این نسخه یکی از اولین مادربردهایی باشد که از کیت‌های CUDIMM DDR5 جدید بدون هیچ مشکلی پشتیبانی خواهد کرد.

این مادربرد به یک VRM با پیکربندی 20+1+1+1، مجموعه اتصالات برق 24+6+8+8 و یک کانکتور برق اضافی 8 پینی برای کارت‌های گرافیک ATX 3.1 مجهز خواهد شد. در رابطه با اتصال، می‌توان گفت که این مادربرد از قابلیت‌هایی همچون WiFi 7، اترنت 5Gb، دو اسلات PCIe 5.0 x16، یک اسلات PCIe 4.0 x16 و یک اسلات PCIe 4.0 x1 پشتیبانی خواهد کرد. کاربران قادر خواهند بود تا حداکثر شش SSD M.2 (دو Gen5 و یک Gen4) را به مادربرد متصل کنند. برخلاف مادربردهای ارزان‌تر سری Z890، این نسخه از کنترلر تنظیمات اورکلاک (که هنوز تصویری از آن منتشر نشده است) پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 11 =

پربازدیدترین ها