کنفرانس خبری رایتل

کنفرانس خبری رایتلزمانی که رایتل به عنوان اپراتور سوم معرفی شد و اعلام شد که قرار است نسل سوم اینترنت توسط این شرکت به ایران بیاید، کاربران با شوق و ذوقی وصف ناشدنی به انتظار شروع فعالیت اپراتور سوم نشستند.

 

رایتل آمد، اینترنت 3G را نیز آورد، اما ضعف های گوناگونش در طول سال اول فعالیت، خیلی زود دید کاربران را نسبت به این اپراتور تحت تاثیر قرار داد. پوشش ضعیف در مناطقی محدود، قطع قابلیت تماس تصویری و … همگی از مواردی بودند که باعث شدند رایتل به شدت از سمت رگولاتوری و صد البته کاربران، تحت فشار قرار بگیرد. این شرایط به گونه ای ادامه یافت که دیگر از شوق و ذوق اولیه در میان مصرف کنندگان خبری نبود و اکنون بسیاری بی صبرانه انتظار پایان دوره انحصار رایتل را می کشند تا بتوانند از اینترنت پر سرعت دیگر اپراتور ها بهره مند شوند.

مجید صدری، مدیر عامل جدید رایتل، یک ماهی می شود که بر این مسند تکیه کرده تا تغییراتی را در این مجموعه ایجاد نماید. ایشان در همین راستا کنفرانس خبری کوچکی را در دفتر مرکزی رایتل ترتیب دادند تا پاسخگوی خبرنگاران باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا گزیده ای از آنچه که در این همایش گذشت را مرور کنیم.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *