microsoft-aio-media-keyboard

microsoft-aio-media-keyboardشرکت مایکروسافت کیبورد وایرلس جدیدی عرضه کرده که قابلیت اتصال به دستگاه های مختلفی دارد. این کیبورد، کیبورد همه کاره مدیا نام دارد که می توان آن را به ایکس باکس ، تلویزیون هوشمند و تبلت متصل کرد.
در قسمت سمت راست این کیبورد ترک پد آن قرار گرفته که عملکرد بسیار سریعی دارد. این کیبورد مجموعه کاملی از کلید های مختلف را دارد از جمله کلید استارت در سیستم عامل ویندوز و کلیدهای کنترل صدا در سیستم عامل های مختلف.

یکی از ویژگی های مهم این کیبورد این است که در قسمت چپ آن نیز ترک پد کوچکی قرار گفته تا هنگامی که کیبورد را با دو دست نگه داشته ایم با هر دستی که راحت تر است بتوانیم از پد استفاده کنیم. این کیبورد دارای پورت یو اس بی نیز می باشد تا در صورت تمایل با کاربر به دستگاه متصل شود.

این کیبرد دارای قفل ویژه کودکان نیز می باشد که عملکرد کلیه کلیدها را برای مدت زمان مشخصی قطع می کند. این کیبورد با سیستم عامل های ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ۸٫۱ ، ویندوز RT ، اندروید ۴٫۱ تا ۴٫۳ ، و سیستم عامل مک هماهنگ است و به دستگاه هایی که دارای این سیستم عامل ها باشند متصل می شود. این کیبورد ۴۰ دلار قیمت دارد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *