MF047 AV5 610x221

MF047 AV5 610x221هنگامی که iPad Air یا iPad mini رتینا را می خرید، می توانید برای محافظت از آن تجهیزات جانبی را نیز از اپل دریافت کنید. اپل از کیس های هوشمند چرمی برای تبلت هایش نیز رونمایی کرده است…

به نقل از ورلد آی تی،  این پوشش های جدید، قابلیت محافظت از تمامی گوشه ها و پشت iPhone 5S را به همراه پوششی هوشمند برای صفحه دارا می باشند.

 

مانند کیس جدید آیفون، این کیس های هوشمند، دارای رنگ بندی های متنوع زرد رنگ، قهوه ای، بژ، سیاه، آبی و قرمز می باشند که طراحی داخلی آن از جنس میکروفیبر و طراحی خارجی آن از جنس چرم است. با استفاده از این کیس می توانید از دستگاه و صفحه نمایش به خوبی محافظت کنید و آنها را تمیز نگه دارید.

حفاظت از صفحه نمایش در این کیس بر عهده سه تکه چرم به هم پیوسته با پوشش میکروفیبر، مشابه پوشش های مغناطیسی هوشمند آیپد می باشد. باز شدن و بسته شدن این اسمارت کاور همانند نمونه های پیشین است. همچنین امکان تا شدن و قرار گیری به عنوان یک پایه استند مثلثی نیز وجود دارد.

کیس های هوشمند iPad Air و iPad Mini هرکدام به ترتیب ۷۹$ و ۶۹$ قیمت دارند. نسخه های قرمز رنگ این کاور نیز وجود دارند که بخشی از درآمد فروش آن ها به پژوهش هایی در زمینه ایدز یا HIVاختصاص داده می شود.

همچنین یک کیس از جنس پلی اورتانبرای  iPad Air هم وجود دارد که مشابه اسمارت کاور های رایج iPad بوده و قیمتی معادل آن و البته با طراحی کمی کوچکتر دارد. این کاورها ۳۹ دلار قیمت داشته که از مدل قبلی (که کمی بزرگ تر است) ۱۰$ ارزان تر می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *