گلکسی اس 4 مینی با صفحه نمایش 4.3 اینچ و مشخصات سخت افزاری متوسط وارد بازار خواهد شد
تصاویر تازه‌ای به بیرون درز کرده که نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد همچون روال گذشته یک نسخه ضعیف‌تر و کوچک‌تر از گلکسی اس 4 را با نام Galaxy S4 Mini وارد بازار کند.

سامسونگ چند ماه پس از عرضه گلکسی اس 3، تلفن گلکسی اس 3 مینی را معرفی کرده بود. براساس تصویری که توسط سم-موبایل منتشر شده، شکل و شمایل گلکسی اس 4 مینی کاملا شبیه به خود گلکسی اس 4 است و تنها ابعاد آن کوچک‌تر شده است.
شماره مدل گلکسی اس 4 مینی GT-I9190 اعلام شده، اگر به خاطر داشته باشید گلکسی اس 3 مینی با نام مدل GT-I8190 عرضه شد. براساس گزارش سم-موبایل گلکسی اس 4 مینی به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی تجهیز شده است که درست هم اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 2 است. اگر به خاطر داشته باشید گلکسی اس 4 سامسونگ با صفحه نمایش 5 اینچ و گلکسی اس 3 مینی با صفحه نمایش 4 اینچ معرفی شدند.

گلکسی اس 4 مینی همچنین دارای اندروید 4.2 با رابط کاربری تاچ ویز و صفحه نمایش Super AMOLED با تراکم 256 پیکسل در اینچ است که در مقایسه با تراکم 441 پیکسل در اینچ گلکسی اس 4 از تراکم و متقابلا رزولوشن به مراتب پایین‌تری بهره می‌برد.

در مورد پردازنده گلکسی اس 4 مینی گزارش شده که این تلفن از یک سیستم-روی-یک-چیپ 2 هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره می‌برد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *