گوشی موبایل شیائومی می میکس ۴ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ وات رونمایی شد. سایر مشخصات و قیمت Xiaomi Mi MIX 4 را در ادامه بخوانید.

کمپانی شیائومی که بعد از تحریم هواوی جان تازه‌ای گرفته و در حال رقابت با اپل و سامسونگ بر سر کسب عنوان برترین تولیدکننده موبایل در جهان است، امروز رأس ساعت ۴ به وقت تهران میزبان یک رویداد خبری ویژه بود که در آن از جدیدترین دستاورد خودش، گوشی پرچمدار شیائومی می میکس ۴ رونمایی کرد.

تقریباً سه سال طول کشید تا سرانجام جانشین شیائومی می میکس ۳ با یک جهش بزرگ رو به جلو رونمایی شد. به گوشی می میکس ۴ خوش آمد بگویید. این نخستین گوشی کمپانی شیائومی است که به یک دوربین زیر نمایشگر مجهز است تا اصلی‌ترین جهش در گوشی‌های این خانواده را به خودش اختصاص دهد.
یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های ۱.۶ میکرومتری و فناوری پیکسل باینینگ ۴ به ۱ در زیر نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED این گوشی جا خوش کرده است که باعث شده هیچ بریدگی یا حفره‌ای روی صفحه وجود نداشته باشد. استفاده از چنین دوربینی به یک نوع کاملاً جدید از نمایشگرهای منعطف و طراحی مجدد آرایه مدار نیاز داشته تا بتواند حداکثر شفافیت را به دست بیاورد و بیشترین نور ممکن را به حسگر دوربین سلفی برساند.
شیائومی از الگوی پیکسلی میکرو الماسی جدیدی با الگوریتم‌های بازنگری شده استفاده کرده که حداقل شکست نور را تضمین می‌کند. تراکم بخشی که دوربین در آن قرار گرفته ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ است؛ بنابراین حتی کوچک‌ترین نوشته نیز از طریق آن به خوبی خوانده می‌شود. کل پنل جلو توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود، در حالی که نرخ رفرش این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن آن نیز فول اچ‌دی پلاس است.

قاب پشتی گوشی شیائومی می میکس ۴ تماماً سرامیکی است و در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. اسپیکرهای استریو آن نیز توسط برند Harman Kardon تنظیم می‌شود.
روی قاب پشتی این گوشی از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به نام ISOCELL HMX استفاده شده که لرزشگیر اپتیکال را هم ارائه می‌کند. یک دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری اپتیکال و فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متری و همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق گسترده نیز آن را همراهی می‌کنند.
شیائومی در آخرین پرچمدار خودش از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به همراه ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. انرژی نمایشگر غول پیکر و چیپست پر توان این گوشی توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این باتری با توان ۱۲۰ وات به صورت سیمی در عرض تنها ۲۱ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد، در حالی که با شارژ ۵۰ وات به صورت بی‌سیم نیز تنها ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا به شارژ کامل برسد.
قیمت شیائومی می میکس ۴
شیائومی پرچمدار جدیدش، گوشی Mi MIX 4 را با قیمت پایه ۷۷۰ دلاری و حداکثر قیمت ۹۷۰ دلاری برای نسخه مجهز به ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی عرضه خواهد کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *