یک بازی بیش‌تر برای پلی‌استیشن 4 ، دو بازی کم‌تر برای ایکس‌باکس 1

یک بازی بیش‌تر برای پلی‌استیشن 4 ، دو بازی کم‌تر برای ایکس‌باکس 1رقابت بین دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در این روزهای آخر ظاهراً بیش‌تر به سود پلی‌استیشن 4 در جریان است.

 

سونی هفته گذشته خبر داد که دست‌کم 22 بازی در تاریخ 15 نوامبر (10 روز دیگر) برای عرضه همزمان با این کنسول در آمریکا آماده کرده است. امروز سونی و الکترونیک آرتز هر دو تأیید کردند که بازی «نیاز به سرعت: رقبا» Need For Speed Rivals نیز همزمان با عرضه پلی‌استیشن 4 برای این کنسول منتشر خواهد شد.

این خبر امروز در سایت پلی‌استیشن 4 منتشر شد و شمار بازی‌های همزمان با عرضه کنسول را به 23 عدد رساند. نیاز به سرعت: رقبا همچنین از قابلیت «بازی از راه دور» نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین گیمرها می‌توانند حتی زمانی که دسترسی به کنسول خود ندارند، بازی را روی پلی‌استیشن «ویتا»ی خود ادامه دهند.

مایکروسافت نیز در ماه آگوست گفته بود که قرار است 23 بازی را در تاریخ 22 نوامبر در آمریکا همزمان با ایکس‌باکس وان عرضه کند. یکی از این بازی‌ها «سگ‌های نگهبان» Watch Dogs کمپانی یوبی‌سافت بود که انتشار آن هم برای ایکس‌باکس وان و هم برای پلی‌استیشن 4 تا بهار سال 2014 به تأخیر افتاده است. خبر جدید دیگری هم حاکی از این است که بازی تفننی Peggle 2 یکی دیگر از بازی‌های مختص ایکس‌باکس وان نیز برای عرضه همزمان با کنسول آماده نخواهد شد.

به گزارش سایت «ونچر بیت» به نقل از سخنگوی کمپانی «پاپ کپ»، بازی Peggle 2 قرار است چند هفته بعد از عرضه کنسول منتشر شود؛ و جالب این‌که برنامه کمپانی از همان ابتدا نیز همین بوده است. این یعنی لیست مایکروسافت از بازی‌های زمان عرضه ایکس‌باکس وان از همان ابتدا اشتباه بوده است. مجموع این خبرها به این معنا است که ایکس‌باکس وان در زمان عرضه 21 بازی خواهد داشت؛ آن هم اگر لیست این بازی‌ها بار دیگر تغییری نکند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *