1-آیا من باید از BlinkFeed استفاده کنم؟ چگونه می‌توان آن‌را حذف کرد؟

قطعا هیچ اجباری برای استفاده از آن وجود ندارد. اگر قصد استفاده از آن‌را ندارید تنها کافی است که هیچ فید خبری را در آن اضافه نکنید. حتی شما می‌توانید آن‌را به راحتی حذف کنید اما مطمئن باشید که اصلا مشکلی نخواهید داشت. اگر واقعا آن‌را دوست ندارید فقط به صفحه اصلی برگردید و وانمود کنید که آن اصلا وجود ندارد. اما باور کنید که امتحان آن ضرری ندارد و کاملا هم مجانی است. بیلینک فید سرویس نرم افزاری جدید اچ تی سی است که در راستای مطالعه و دسترسی آسان به اخبار روز در زمینه‌های مختلف طراحی شده است.
2-آیا فقط یک صفحه خانگی (Home Screen) خواهیم داشت؟ آیا می‌توانیم صفحات بیشتری اضافه کنیم؟
البته که خواهید توانست. به صورت پیشفرض تنها یک صفحه وجود دارد (که البته اغلب مردم به بیشتر از یکی احتیاج پیدا نمی‌کنند) ولی شما می‌توانید تا پنج صفحه خانگی اضافه کرده و از ویجت ها و امکانات بیشتر لذت ببرید. برای این منظور از قسمت Personalize در تنظیمات دستگاه به بخش Customize home screen رفته و یا در یکی از صفحات خانگی انگشت خود را برای مدت چند ثانیه در یک منطقه خالی فشار دهید تا به قسمت Customize home screen وارد شده و سپس با انتخاب گزینه add panel به تعداد مورد نیاز صفحه اضافه کنید.
3-نمایش اپلیکیشن ها در قسمت لیست آن‌ها (Drawer) چگونه خواهد بود؟
در ابتدا باید گفت که app drawer به بخشی گفته می‌شود که آیکون اپلیکیشن‌ها در آن لیست می‌شوند.
در ابتدا ممکن است که از دیدن یک ویجت آب و هوا و یک ساعت در بالای این قسمت چندان راضی نباشید اما خواهید دید که با یک اسکرول ناپدید خواهند شد. نمایش اپ ها در این حالت به صورت 3×4 است (هرچند که ابتدا به صورت 3×3 به نظر می‌رسد اما با یک اسکرول به طرف پایین متوجه می‌شوید که یک ردیف دیگر نیز وجود دارد).
همچنین شما توانایی ایجاد پوشه را نیز خواهید داشت. در نواری که در پایین صفحه وجود دارد در گوشه صفحه، آیکونی وجود دارد که شما را به حالت app drawer می‌برد. شما می‌توانید اپ ها را براساس حروف الفبا-تاریخ نصب (MOST RECENT) یا به صورت دلخواه سفارشی و مرتب سازی کنید. اگر تصمیم گرفتید که به صورت سفارشی و دلخواه خود آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید می‌توانید با کشیدن و انداختن آیکون یک اپ بر روی دیگری یک پوشه درست کنید. در ضمن اگر ایکون اپلیکیشنی در حالت معمولی در نوار پایین (DOCK) قرار داشته باشد در حالت drawer به نمایش در نخواهد آمد. مشخصا با گذشت زمان به استفاده از این حالت عادت کرده و از آن لذت خواهید برد.
4-آن دکمه HTC در پایین اپ phone چه کاری انجام می‌دهد؟
آن فقط لوگوی htc است نه یک ایکون!
5-چگونه می‌توان به چند وظیفه‌گی (multitasking) دسترسی داشت؟
دکمه home را دوبار پشت سر هم بفشارید تا لیستی از اپ های باز در یک نمای 3×3 برایتان به نمایش در بیاید. برای بستن هریک کافی است آن‌را به سمت بالا بکشید.
6-در مورد Google Now چطور؟
دکمه home را برای چند ثانیه نگه دارید تا نرم افزار دستیار صوتی محبوب Google Now شروع به کار کند.
7-من آن ویجت نمادین ساعت HTC را از دست داده ام. آیا می توانم دوباره آن‌را بازگردانم؟
بله! می‌توانید مجددا آن‌را به عنوان یک ویجت به صفحات خانگی خود اضافه کنید. به نظر می‌رسد که این ویجت درخشان و جدید طرفداران زیادی پیدا کند.
8-آیا یک چراغ برای اطلاع رسانی در این تلفن تعبیه شده است؟
البته! در حفره‌های اسپیکر بالای تلفن در ردیف پایینی و در سومین سوراخ از سمت چپ یک چراغ کوچک LED بصورت مخفی قرار دارد.
9-آیا می‌توانم صفحه قفل (lock screen) را شخصی سازی کنم؟
دقیقا مانند نسخه های قبلی رابط کاربری Sense شما می‌توانید یک ویجت آب و هوا با تصویر پس زمینه و قالب مورد علاقه خود را داشته باشید. تمامی اطلاع رسانی ها (notification) و یادآور ها در این قسمت موجود خواهند بود. همچنین امکان افزودن یک آلبوم عکس یا پخش کننده موسیقی را نیز خواهد داشت. اگر هم از هیچ یک این گزینه ها خوشتان نیامد می‌توانید صفحه قفل را به کلی غیرفعال کنید.
10-آیا واقعا اسپیکر ها به آن خوبی که ادعا می‌شود هستند؟
باید گفت که برای یک تلفن هوشمند بله. به جرات می‌توان گفت که این تلفن یکی از بهترین نمونه هایی است که تاکنون تست کرده‌ایم. برای دستیابی به بهترین کیفیت ممکن بهتر است که حالت صدای Beats را روشن کنید. مسلما هنوز استفاده از یک اسپیکر خارجی با توان بالا کیفیت بهتری را در اختیارتان قرار می‌دهد اما حداقل از پخش موسیقی با تلفن هوشمندتان در میان دوستان شرمنده نخواهید شد.
11- آیا کیفیت دوربین اولتراپیکسل تلفن وان آنطور که اچ‌تی‌سی ادعا کرده، انقلابی است؟
 اچ‌تی‌سی به جای اینکه از سنسور 8 مگاپیکسلی آیفون 5 یا 13 مگاپیکسلی اکسپریا Z استفاده کند از فناوری جدیدی به نام اولتراپیکسل و یک سنسور 4 مگاپیکسلی در تلفن وان بهره برده است. هرچند ابعاد پیکسل‌ها در این دوربین بزرگ‌تر و تعداد آنها کم‌تر است اما بنا به ادعای اچ‌تی‌سی این پیکسل‌ها 3 برابر بیشتر از سنسورهای رایج، نور را جذب می‌کنند و به این ترتیب بازده دوربین در نور کم ارتقاء می‌یابد. رزولوشن پایین‌تر باعث شده تا سرعت عکس برداری بسیار سریع‌تر از قبل شود. در بررسی‌ها اولیه انجام شده از تلفن وان اچ‌تی‌سی به بازده بسیار خوب دوربین در عکس‌برداری در نور کم و سرعت بسیار بالای آن در عکس و فیلم‌برداری اشاره شده است، اما همگی رزولوشن پایین و سیستم حذف نویز تصویر که بر روی هر عکس اعمال می‌شود را به عنوان نکته منفی اعلام نموده‌اند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *