صدای بلند تلفن در یک مکان ساکت و آرام (مثل جلسه‌های کاری یا سینما) از جمله چیزهایی است که می‌تواند باعث شرمندگی بشود

راهکار این است که تلفن خود را در صورت نیاز سایلنت کنیم. اما مشکل اینجا است که اغلب فراموش می‌کنیم این کار را انجام بدهیم. یک راه‌حل مدرن، استفاده از نرم‌افزارهایی است که به صورت اتوماتیک این کار را انجام بدهد.در این مقاله قصد داریم با ۲ نرم‌افزار اندرویدی آشنا شویم که به صورت خودکار، صدای محیط را شناسایی نموده و بر اساس آن صدای زنگ تلفن همراه را تنظیم می‌کنند.
Intelligent Ringer
این اپلیکیشن به صورت خودکار و از طریق میکروفن دستگاه، صدای محیط را آنالیز کرده و زنگ تلفن را بر اساس آن تنظیم می‌کند. کار با اپلیکیشن بسیار راحت است. میزان بلندی زنگ تلفن به هفت بخش تقسیم می‌شود که شماره ۱ برای کمترین میزان بلندی صدا زنگ است. بعد از نصب اپلیکیشن، نرم‌افزار در گام اول برای سازگاری با دستگاه شروع به بررسی شرایط می‌کند. اگر همه چیز به خوبی انجام شود، دو گزینه Start و Stop برای فعال و غیرفعال کردن اپلیکیشن ظاهر می‌شود.در منوی تنظیمات، می‌توانید گزینه‌های مختلفی مثل Pocket Factor را پیکربندی کنید. به کمک Pocket Factor وقتی تلفن در جیب کاربر قرار بگیرد، وضعیت آن شناسایی شده و صدای زنگ تلفن افزایش می‌یابد. اما مسأله ممکن است با شرایطی که کاربر گوشی را برای حضور در جلسه در جیب خود قرار می‌دهد اشتباه گرفته شود. این ویژگی‌ به کمک سنسورهای جانبی گوشی و با استفاده بسیار کم از باتری انجام می‌گردد.توضیح: اپلیکیشن Intelligent Ringer در شرایطی که کاربر تلفن را به حالت سایلنت یا ویبره ببرد، به صورت خودکار غیرفعال می‌شود.تقریباً هر نوع تنظیمی را می‌توان با اپلیکیشن انجام داد. البته نبود چند ویژگی ضروری، مانند کنترل صدای نوتیفیکیشن و زمان ورود به حالت سایلنت در نرم‌افزار مشهود است. با وجود این امکانات موجود، برای یک نرم‌افزار رایگان کافی است.اگر می‌خواهید کمی پول خرج کرده و از امکانات دیگری بهره ببرید می‌توانید از اپلیکیشن بعدی استفاده کنید.
IntelliRing
این اپلیکیشن، علاوه بر تمامی امکانات Intelligent Ringer، امکانات دیگری نیز دارد. اپلیکیشن، گوشی را در جیب کاربر شناسایی کرده تغییرات لازم را اعمال می‌کند. علاوه بر در مواردی که گوشی بر روی میز قرار گرفته است می‌توان دو حالت زنگ بلند یا بیپ (Beep) را انتخاب نمود. IntelliRing برای تنظیم صدای نوتیفیکیشن و سایلنت کردن گوشی در یک دوره زمانی مشخص نیز قابل استفاده است.شما می‌توانید نسخه موقت و ۳۰ روزه اپلیکیشن را به صورت رایگان آزمایش کنید. نسخه کامل اپلیکیشن ۱.۹۹ دلار قیمت دارد.به کمک این نرم‌افزارها، تلفن‌همراه خود را هوشمندتر از قبل خواهید کرد. استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌تواند باعث مصرف بیشتر باتری شود. اگر با مشکل جدی باتری روبرو شدید، می‌توانید استفاده از سنسور جانبی برای شناسایی گوشی در هنگام قرار گرفتن در جیب را غیرفعال کنید.اگر نرم‌افزارهای مشابهی می‌شناسید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *