این روزها تقریبا همه گوشی‌های هوشمند پر از امکانات و ترفندهای خاص و متفاوت از بقیه هستند؛ البته گاهی هم سخت‌افزار و چند نرم‌افزار مشابه دارند.

بدون شک ممکن است یکی از گوشی‌ها دوربین بهتر یا حافظه داخلی و خارجی بیشتری داشته باشد یا ممکن است امکانات دیگری داشته باشند که به ما کمک می‌کند گوشی‌ها را با امکاناتشان از هم متمایز کنیم. اما در کل، شما می‌توانید با گوشی‌های همراهتان به ایمیل دسترسی داشته باشید، پیام کوتاه ارسال کنید و از طریق شبکه‌های اجتماعی با دیگران ارتباط برقرار کنید.با اینکه چنین چیزهایی خوب است و باعث می‌شود بین گوشی‌های سطح متوسط و گوشی‌های هوشمند تفاوت چندانی وجود نداشته باشد، اما گاهی اوقات این گوشی‌های متوسط را می‌توان از صفحه‌نمایش کوچکتر آنها و عمر باتری کمتر شناخت. البته در این میان برخی گوشی‌های هوشمند امکانات فیزیکی یا سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارند که کمی با بقیه فرق دارند و بیشتر در انبوه بازار می‌درخشند. در این مطلب 5 گوشی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد و کمی عجیب و غریب را به شما معرفی می‌کنیم.
مقام اول: Nokia Lumia 920
Nokia Lumia 920 تنها گوشی با قابلیت شارژ بی‌سیم نیست. اچ‌تی‌سی Droid DNA و Nokia Lumia 820 هم شارژ بی‌سیم دارند، اما هیچ کدام از این گوشی‌ها از قابلیت صفحه‌نمایش فوق حساسی که با دستکش و ناخن هم کار می‌کند برخوردار نیستند. این مدل برای اولین بار پا به امریکا گذاشته و با استقبال خوبی مواجه شده است.
 مقام دوم: Samsung Galaxy Note 2
این محصول بهترین ابزار برای استفاده از راهنمای مسیریابی با قلم است. زیرا صفحه‌نمایش بزرگی دارد که کار با آن را بسیار راحت می‌کند. هم اکنون بازار از وجود رقبای این چنینی خالی است و همتایی برای این هوشمند دوست‌داشتنی وجود ندارد. پس Galaxy  Note 2 در بازار جهان یکه‌تاز است اما اینها سامسونگ را از بهبود امکانات این محصول و پیشرفت باز نمی‌دارد. به همین جهت S Pen در این گوشی هوشمند که مجهز به سیستم‌عامل اندروید 4.1 است را به کارکرد دومنظوره نوت‌پد و تلفن همراه هوشمند  تولید و وارد بازار کرد.
مقام سوم: Motorola Droid Razr Maxx HD
اگر نوبت به عرض اندام گوشی‌ها برای بیشترین قدرت برسد، موتورولا Droid Razr Maxx HD حرف اول را می‌زند. با باتری 3300 میلی‌آمپری که این گوشی هوشمند دارد 14 ساعت پخش ویدئو میسر می‌شود. بازه زمانی که در هر بار شارژ می‌توان از Maxx HD استفاده کرد، دلیل اصلی برای خرید این گوشی و پیشی گرفتن آن از سایر رقباست؛ مخصوصا با وجود سیستم‌عامل اندروید و امکانات عالی مانند صفحه‌نمایش بزرگ.
مقام چهارم: Nokia 808 PureView
کارخانه‌های سازنده تلفن همراه، گهگاه تلفن‌های هوشمندی تولید می‌کنند که حسگرهای دوربین بزرگتری دارند و تصاویر 13 تا 16 مگاپیکسل می‌گیرند. اما Nokia 808 PureView با حسگری که 41 مگاپیکسل اطلاعات را ثبت می‌کند نه تنها در صدر تلفن‌های همراه از نظر فناوری دوربین است، بلکه به عنوان یه گوشی هوشمند سیمبین ارزش خریدن و امتحان کردن این سیستم‌عامل به‌روز شده را دارد.
مقام پنجم: Samsung Galaxy Beam
تنها چند بار زمزمه‌هایی از تولید تلفن‌هایی با پروژکتور و صفحه‌نمایش ویدئوی خانگی شنیده شد. اما الان که داریم این مطلب را با شما به اشتراک می‌گذاریم، تنها سامسونگ Galaxy Beam معرفی شده است. pico projector می‌تواند به عنوان چراغ قوه هم عمل کند. اما جالب‌تر از همه آن است که با صفحه‌نمایش 4 اینچ، سیستم‌عامل اندروید و دوربین 5 مگاپیکسل یک گوشی هوشمند در سطح متوسط و البته قابل اعتماد است که در میهمانی و جشن‌ها هم شما را تنها نمی‌گذارد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *