Cougar یکبار دیگر در اوج! CMX V.3

 Cougar یکبار دیگر در اوج! CMX V.3 Cougar که یکی از پیشروان صنعت IT و مخصوصاً یکی از بهترین ها در تولید کیس و منبع تغذیه است، به تازگی یکی دیگر از منبع تغذیه های خود را از سری CMX معرفی کرده است. منبع تغذیه معرفی شده با بهینه سازی هایی که انجام گرفته لقب نسل سوم را به خود اختصاص داده است.

 Cougar CMX V.3 نام کامل این محصول است که منبع تغذیه ای در سطح حرفه ای به شمار می رود و در توان هایی برابر با 550 ، 700 ،  850 و 1000W ، تولید شده. V.3 دارای نشان 80 Plus Bronze بوده تا خیال کاربر را از بابت داشتن یک محصول درجه یک راحت کند.

 

یکی از نکات جالب توجه در خصوص این منبع تغذیه طول آن است که نسبت به نسل های قبلی کوتاه تر بوده و به 160 میلی متر رسیده است که در بین منبع تغذیه هایی با توان بالاتر از 850W بسیار کم دیده شده است.

یکی دیگر از نکات تحسین برانگیز در خصوص این محصول مصرف کم آن در هنگامی است که در حالت آماده باش (StandBy) قرار دارد. در این حالت V.3 تنها 0.3W مصرف خواهد داشت و همچنین در هنگامیکه دمای محیط به چیزی حدود 40 درجه برسد V.3 باز هم قادر خواهد بود تا به طور 100 درصد توان مورد نیاز قطعات را تأمین نماید.

این محصول در دو رنگ مشکی و نارنجی و با قیمت هایی (به ترتیب) برابر با 109 ، 129 ، 159 دلار به فروش می رسد.

قیمت مدل 550 W آن مشخص نشده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *