«لنوو» بار دیگر برای بازی‌خورها گل کاشت! Erazer X700 مخصوص بازی‌های آینده!

فناوری رایانه‌ای همچنان به جلو پیش می‌رود و هیچ انتهایی هم نمی‌توان برای آن تصور کرد. اما آن‌چه اهمیت بیش‌تری دارد این است که ورود فناوری‌های جدید به بازار همواره کاربران را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند. کمپانی «لنوو» امروز یکی از این خبرهای بسیار خوشحال کننده را به بازی‌خورها هدیه کرد.

«لنوو» ظاهراً به این نتیجه رسیده که اکنون زمان مناسب رسیده تا رایانه‌های رومیزی خود را با بازی‌های پیشرفته نسل جدید هماهنگ کند. این کمپانی امروز و در قالب اعلامیه‌های نمایشگاه CES خود اعلام کرد که کیس Erazer X700 را روانه بازار خواهد کرد؛ این کیس اندکی به کیس Area 51 کمپانی Alienware شباهت دارد که اکنون دیگر تولید نمی‌شود.

«لنوو» درون این کیس ویژگی‌ای را تعبیه کرده که آن را فناوری «تک‌کلید» می‌نامد؛ این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد تا پردازنده درون کیس را با فشردن تنها یک دکمه اورکلاک کند؛ بدون آن که نیازی داشته باشد این کار را از طریق تنظیمات BIOS انجام دهد. بنابراین طبیعتاً Erazer X700 در موقع اورکلاک کردن از سیستم خنک‌کننده مایع هم برای خنک کردن کیس استفاده می‌کند.

Erazer X700 قابلیت‌های زیادی را برای تغییر در سخت‌افزار داخلی خود در اختیار کاربران می‌گذارد. شاید مهم‌ترین فاکتور برای بازی‌خورها کارت گرافیک رایانه‌شان باشد. اگر شما هم می‌خواهید ببینید بین دو فناوری SLI و CrossFireX کدام یک را باید انتخاب کنید، می‌توانید به این صفحه سری بزنید.

کاربران می‌توانند درون این کیس از یک یا دو کارت گرافیک NVIDIA و یا AMD Radeon استفاده کنند. Erazer X700 می‌تواند از دو کارت گرافیک GeForce GTX660 به شکل SLI و یا دو کارت گرافیک Radeon HD 8950 با فناوری CrosFireX در کنار هم استفاده کند. این کیس می‌تواند تا 32 گیگابایت رم و 4 ترابایت هارد را در خود جای دهد؛ همچنین دارای دو جای درایو با قابلیت تعویض بدون قطع برق است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در حالی که رایانه روشن است، بین دو هارد درایو مختلف جابه‌جا شوند!

با این حال، برای خرید این کیس باید کمی منتظر بمانیم. Erazer X700 قرار است در ماه ژوئن و با قیمت پایه 1499 دلار وارد بازار شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *