صفحه‌نمایش این تبلت هوشمند آندرویدی ۶ اینچی که در رده فبلت‌ها قرار می‌گیرد، از نوع razor-sharp و تمام لمسی است و با قلم Stylus سازگاری کامل دارد.

این دستگاه با HSPA+3G داخلی برای استفاده به عنوان تلفن همراه و اینترنت همراه ارایه شده است.
به گزارش ایران نت، Fonepad Note 6 برای کاربرانی طراحی شده که برای سرگرمی و برطرف کردن نیاز حرفه‌ای به صفحه‌نمایش بزرگتر از گوشی نیاز دارند و در واقع قابلیت تبلت و گوشی را در یک دستگاه طلب می‌کنند. این دستگاه تنها ۱۰٫۳ میلی‌متر ضخامت و ۲۱۰ گرم وزن دارد و به راحتی در جیب جا می‌شود. نرم‌افزارها، بازی‌ها و صفحات وب در صفحه‌نمایش Full HD با دقت پیکسل ۱۰۸۰×۱۹۲۰ این گوشی با وضوح خارق‌العادی نمایش داده می‌شود.براساس این گزارش، صفحه‌نمایش این گوشی از نوع Super IPS+ است که زاویه دید گسترده با وضوح بالا دارد که حتی در نور زیاد شفافیت مناسبی به شما ارایه می‌دهد و رنگ‌ها را با کیفیت بالا و پرجنب و جوش نمایش می‌دهد. Fonepad Note 6 مانند دیگر دستگاه‌های ایسوس از فناوری SonicMaster بهره می‌برد و دو بلندگو که در جلوی گوشی تعبیه شده صدای فوق‌العاده‌ای را ارایه خواهد کرد.در قلب گوشی Fonepad Note 6 یک پردازنده دو هسته‌ای اتم اینتل با فرکانس ۲ گیگاهرتز به کار رفته است که این پردازنده از فناوری Hyper-Threading یعنی چند پردازش همزمان در هر هسته پشتیبانی می‌کند و با مصرف انرژی پایین، کارایی فوق العاده‌ای در زمینه Multi-Tasking ارایه می‌دهد. مدت زمان نگهداری شارژ برای مکالمه ۳G در این دستگاه ۲۳ ساعت و مدت زمان پخش ویدیو ۶٫۵ ساعت است.شما با استفاده از +DC-HSPA در این تلفن همراه ۶ اینچی، با سرعت دانلود ۴۲ مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود ۵٫۷ مگابیت در ثانیه، به اینترنت دسترسی خواهید داشت. همچنین فناوری کاهش نویز میکروفون شفافیت مکالمه را در این تلفن تضمین خواهد کرد.از سوی دیگر صفحه‌نمایش چندلمسی Fonepad Note 6 از نوع خازنی است که علاوه بر سازگاری با قلم Stylus سازگاری کامل با آندروئید ۴٫۲ دارد. زمانی که شما قلم فون‌پد نت را از دستگاه بیرون می‌آورید به طور خودکار یک صفحه برای یادداشت‌ برداری باز می‌شود و می‌توانید بدون توجه به برنامه‌هایی که در حال اجراست به سرعت یادداشت‌ برداری کنید. همچنین می‌توانید با قابلیت Smart Crop این قلم در محیط‌های مختلف آندروید و نرم‌افزارهای مختلف تصویر مورد نظر را انتخاب، برش و ذخیره کنید.از دیگر ویژگی‌های قلم Stylus می‌توان به قابلیت Smart Peek اشاره کرد که دسترسی سریع به محتوای نرم‌افزارها را برای شما امکان‌پذیر می‌کند و می‌توانید تنها با اشاره قلم، پیش‌ نمایش نرم‌افزارها را رویت کنید. Fonepad Note 6 که به صورت پیش‌ فرض با آندروید ۴٫۲ به بازار عرضه خواهد شد، مجهز به نرم‌افزارهای انحصاری ایسوس نیز خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به نرم‌افزار یکپارچه‌سازی شبکه‌های اجتماعی و ایمیل بومی اشاره کرد.همچنین ایسوس در نرم‌افزار جدیدی که برای دوربین این گوشی هوشمند طراحی کرده است، تنظیمات نور و اضافه کردن افکت را برای کاربر فراهم می‌کند. Fonepad Note 6 به دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلبت فوکوس خودکاردر پشت و ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. از ویژگی‌های نرم‌افزار جدید دوربین ایسوس می‌توان به قابلیت All Smile اشاره کرد که این قابلیت در سری عکس‌های متوالی از صورت، بهترین عکس را برای شما انتخاب می‌کند و همچنین این امکان را به شما می‌دهد که به طور خودکار لبخندها را شکار و عکاسی کنید.
علاوه بر این، قابلیت Smart Remove در دوربین Fonepad Note 6 اشیا و افرادی که در پس‌زمینه عکس به طور ناخواسته وجود دارند را حذف خواهد کرد. گفتنی است Fonepad Note 6 در دو رنگ بسبار شیک مشکی متالیک و سفید صدفی در مدل‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد و شما می‌توانید با اسلات کارت حافظه microSDHC فضای ذخیره‌سازی خود را افزایش دهید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *