vmw-hro-cim2013-q4-mgmt

vmw-hro-cim2013-q4-mgmtوی ام ویر نام شرکت تولید کننده نرم افزار های مجازی سازی است، VMware مختصر شده Virtual Machine ware بوده و به معنی نرم افزار ماشین مجازی می باشد که با این برنامه شما می توانید انواع نرم افزار ها مخصوصا نرم افزار های تحت شبکه را روی سیستم عامل های مختلفی از جمله ویندوز، لینوکس، مکینتاش و غیر را روی یک رایانه به صورت مجازی و همزمان اجرا نمایید.

همچنین این برنامه منابع سخت افزاری را به ماشین های مجازی ساخته شده توسط شما به صورت واقعی به اشتراک می گذارد و هر ماشین به صورت مجزا از منابع خود مانند پردازنده، حافظه ی رم، دیسک درایو و غیره استفاده میکند.

 

یکی از مصارف پر کاربرد WMware برای ساخت سرور های مجازی می باشد که با یان برنامه می توانید سرور اختصاصی و اصلی خود را به چند سرور مجازی کوچکتر برای مصارف مختلف تقسیم کنید.

برای دریافت این نرم افزار می توانید به سایت رسمی آن به آدرس vmware.com مراجعه کنید. به علت آمریکایی بودن این شرکت و تحریم ایران احتمالا هنگام دریافت این برنامه دچار مشکل خواهید شد در این صورت از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده نمایید تا به عنوان یک کاربر ایرانی شناخته نشوید.

وی ام ویر

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *