اگر شما از جمله افرادی هستید که کارهایتان را فراموش می کنید و نیاز به کسی دارید که به طور مداوم کارهایتان را گوشزد کند حتما این مقاله را بخوانید؛

اگر شما از جمله افرادی هستید که کارهایتان را فراموش می کنید و نیاز به کسی دارید که به طور مداوم کارهایتان را گوشزد کند حتما این مقاله را بخوانید؛ ما در این نوشته به شما یاد می دهیم که چطور Outlook خود را تنظیم کنید و در آن یادآور ایجاد کنید ، لطفا با ما همراه شوید.

در اولین مرحله پس از نصب Outlook باید ایمیل را به آن اضافه کنید تا بتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. در سمت چپ صفحه ی Outlook گزینه ی Task  را انتخاب کنید ، با این کار صفحه ی جدیدی باز می شود ، در این صفحه روی New کلیک کنید. ( شکل1)

 شما باید در محلی که در شکل 2 مشخص شده عنوان کاری که قصد انجام آن را دارید وارد کنید ( هر Task میتواند در بازه ی زمانی خاصی انجام شود و این بازه در نرم افزار قابل انتخاب است و شما می توانید آن را انتخاب کنید.) پس از تعیین وظیفه و بازه ی زمانی برای آن شما باید Reminder آن را نیز فعال کنید.

شما می توانید در صفحه  ی اول در سمت چپ گزینه ی Calendar را انتخاب کنید ، این قسمت در واقع یک تقویم است که وظایفتان را به تفکیک روز و ساعت نشان می دهد .(شکل3)

شما می توانید همین کار را در OneNote نیز انجام دهید.برای این کار در هنگامه ی کارهای روزانه هرگاه یکی از وظایف خود را نوشتید کنار آن یک پرچم بگذارید . برای این کار متن وظیفه را انتخاب و روی آن راست کلیک کنید و سپس گزینه ی Outlook Task را انتخاب کنید.

منبع :ایران نت نیوز

استفاده از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
برای دیدن فیلم این آموزش به لینک زیر مراجعه کنید.

آموزش استفاده از Outlook به عنوان یادآور 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *